Nela Slováková vydělává podle mnoha negativních komentářů na současné vlně strachu z nákazy koronavirem prodejem předražených výrobků. Dezinfekční gel o obsahu 100 mililitrů nabízí ve svém e-shopu za 543 korun, roušku pak za 289 korun.
„Dezinfekce je vyrobena v laboratořích marocké firmy zabývající se profesionální bio- a ekokosmetikou. Dezinfekce obsahuje procenta alkoholu na zneškodnění virů a bakterií nacházejících se na vašich rukou. Rouška se skládá ze tří vrstev, kde je doprostřed vložena látka s aktivním stříbrem, která virům a bakteriím brání,“ píše se v e-shopu. Mnoha zákaznicím připadá tato cena za výrobky přemrštěná a tak zahrnuly instagramový profil prodejkyně negativními komentáři.
„Mezitím, co vy doma sedíte na zadku a nadáváte mi, tak já jsem druhotně mezi řešením dezinfekcí konzultovala se svým dodavatelem látek materiál potřebný k výrobě roušek s dostatečnou ochranou,“ rozčiluje se obchodnice na nevděčné zákaznice v jednom z videí na Instagramu.
„Jsem ráda, že se mi to podařilo a že od příštího týdne budu moci přispět ke zlepšení situace nejen dezinfekcemi, ale i rouškami. Vzhledem k tomu, že krizový štáb státu označil tyto dva faktory jako nejdůležitější ke zlepšení situace,“ říká Nela Slováková, na kterou někdo opakovaně zavolal hygienickou kontrolu.
„Nějaké procento z vás si tu roušku rozstřihne a nechá si ji ověřit. Stejně tak, jako jste mě nahlásili na hygienu s gely. A já tam budu muset jít a donést všechny certifikáty, potvrzení, atestace a tak dále. Pak se zase zjistí, že jsem měla všechno v pořádku, tak jako mám vždy,“ popisuje Slováková, jejíž obchodování leží očividně mnoha lidem v žaludku.
Nespokojené zákaznice rozebírají přístup prodejkyně i své zkušenosti s nákupy na instagramovém profilu s nelichotivým názvem Hrabonela Hlena Lichvářová.
„Vstávám a chodím spát ve stresu, abych pokryla veškeré objednávky a nezklamala vás, kteří jste u nás objednali. Dnešním dnem objednaných 45 tisíc kusů,“ napsala Slováková v jednom z mnoha příspěvků na Instagramu.
„A z čeho máš stres? Že lidi zjistí, že se dají roušky udělat z použitých trenek a mají stejný účinek? Nebo že vyděláš o mega míň, zatímco si staré babičky a matky na mateřské nevezmou za roušku ani korunu?“ rozčiluje se jedna ze sledujících.
„Můžete mi prosím někdo vysvětlit, v jaké době žijeme, že má tato osoba 300 tisíc sledujících? Většina influencerů využívá nyní svůj vliv k tomu, aby dělali osvětu ohledně preventivních opatření, vozí nákupy seniorům nebo dokonce vykupují za své vlastní peníze ušité bavlněné roušky od maminek samoživitelek a předávají je do nemocnic. Jiní jsou neskutečné hyeny. Zamyslete se nad tím, koho má smysl sledovat,“ dodává další.