Motto cílí podle tiskové zprávy operátora na všechny, kteří si chtějí užít kvalitní televizní zábavu s moderními funkcemi a klidně se při jejím sledování trochu uvolnit.
„Podzimní kampaní navazujeme na úspěšnou jarní reklamní kampaň, ze které vycházíme i nyní. Stejné jsou i odměny pro nové i stávající klienty, včetně oblíbené akce s výrazně sníženou cenou za první tři měsíce,“ popsal marketingový ředitel Telly Jan Schöppel.
Reklamní kampaň připravila agentura Grizzlink a kromě televize a internetu bude i na sociálních sítích Facebook a Instagram.
V rámci kampaně operátor přichystal pro nové zákazníky na první tři měsíce balíček, který zahrnuje 121 televizních stanic, za 250 korun. Stávající klienti mohou využít věrnostní program.
Na Telly se vrací Formule 1 a přibydou i filmy, seriály a pořady pro děti |
Telly přidal od začátku září do nabídky filmové a sportovní kanály společnosti AMC Networks International. Ta zahrnuje kanály Sport1, Sport2, AMC, Film+, Spektrum, Spektrum Home a JimJam, které nahrazují dosavadní stanice FilmBox. Diváci se tak mohou mimo jiného těšit na Formuli 1 či fotbalové zápasy pořádané organizací UEFA.