Porota udělila agentuře Istropolitana Advertising za prezentaci Moje dieťa a vánoční vizuál pro Citroën dvě pecky v kategoriích tiskové inzerce a jiného PR a dále i cenu za nejlepší internetový formát a cenu akademickou.
Další slovenská agentura Zaraguza získala tři pecky za tiskovou inzerci knih Lindeni, vlastní firemní prezentaci a internetovou reklamu pro Baliarne obchodu z Popradu.
Dvě pecky má Omnicom Media Group za product placement KFC a Coolwave a Möbelixu nová Kolbenka a stejný počet si odváží i This is Locco za tiskovou inzerci a internetovou reklamu pro Nadaci otvorenej spoločnosti a House of DaVinci.
Ale měli co slavit i kreativci z agentury THIS IS LOCCO, Wiktor Leo Burnett či DARK SIDE, doplnila Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace v tiskové zprávě.
Večerem již tradičně provázel Jakub Kohák, který si sem ještě v boxerských rukavicích odskočil z tréninku na utkání v O2 aréně.
Za dvojici letošních čestných předsedů poroty, bratry Cabanovy, přítomné pozdravil Michal Caban.
Na 156 přihlášených reklamních prací posuzovali, kromě bratrů Cabanů, střihač Alois Fišárek, režisér Karel Janák, fotograf Adolf Zika, režisér a producent Viktor Tauš, kameraman Vladimír Smutný a další.
Letos přibylo především přihlášek do kategorie www a multimédií. „Digitální komunikační platformy jsou pro klienty velmi atraktivní, protože svých cílů dosahují rychleji, relativně levně a zasahují svou cílovou skupinu snadněji než například v klasickém médiamixu,“ uvedl předseda digitální poroty Tomáš Jindříšek.
Cenu Nejlepšímu herci v reklamě, o které rozhoduje 15 tisíc diváků v hlasování organizovaném Českým národním panelem a Nielsen Admosphere, získal Tomáš Jeřábek.
Cenu za vítěze, kterému divadelní představení neumožnilo na slavnostní večer dorazit, převzal Martin Přikryl z agentury Werk camp.
Vítězi dýchal na krk jeho herecký „parťák“ Tomáš Měcháček, na třetím až pátém místě se pak umístili Sabina Remundová, Jiří Langmajer a Iva Kubelková.
Loni se stal nejlepším hercem v reklamě Ivan Trojan.
Diváci vybírali z 80 účinkujících. „Herec a hlavně herečka reklamu osvěží,“ řekla členka Herecké asociace Valerie Zawadská, která cenu předávala.
Soutěž kreativity v reklamě Zlatá pecka, pořádaná Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace, hodnotí to nejlepší, co v české a slovenské reklamě za uplynulý rok vzniklo.