- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Loni v květnu byl její share ve skupině diváků..." jó, speakovat czesky to už dneska dávno není cool.
Když náhodou dávají na Primě jednou za čas dívatelný film, tak si ho v IPTV uložím do nahrávek a pak si ho pustím bez reklam.
Při zpětném přehrávání není problém přeskakovat reklamy ani teď. Moc nechápu smysl tohoto příspěvku u T- Mobile TV úplně v pohodě.
Reklamní kanály Prima, proložené krátkými pásmy filmů už nesleduji.
Od června televizní skupina Prima zavedla zákaz přeskakování reklam. Ze statistik vyplývá, že diváky to od sledování jejích kanálů neodradilo. Projevil se u odloženého sledování pořadů.
To je mi taky logika. Ony se snad dají reklamy přeskakovat u online sledování pořadů?
Při zpětném shlédnutí se to dá očůrat tím, že když naskočí reklama, spustíte další pořad a vrátíte se zpět o 8 minut později a máte to bez reklam....
Tady snad nejde o tu samotnou reklamu, ale právě o ten čas, kterým vás otravují.
Když jednou za čas dávají něco kloudného, tak dám nahrávání (Vodafone TV) a pak si přeskakuji o sto šest.
Nikto nesleduje TV Primu !? ZOO seriál sleduje priemerne 1.300 000 divákov čo je 10% obyvateľov Českej republiky.
Mně je to jedno, koukám na televizi přes SledovaniTV v tabletu, když začne reklama, dám SledovaniTV do malého okna do rohu a otevřu si nějakou jinou aplikaci, případně webový prohlížeč, když reklama skončí, pokračuji ve sledování televize na celé ploše. Jak prosté.
No...tak v hlavním čase třeba ne... ale nevím, jejich seriály nesleduji.
Ale zpětné dívání 100% ovlivnilo. Pokud tam byl nějaký fajn film, tak u nich se na něj podívat nejdu...