„Reputace v sociálních médiích je dnes klíčovou součástí mediální image. Redakční obsah médií poskytuje přehled o tom, jak se o značce nebo instituci vyjadřují novináři nebo aktéři veřejného života. Sociální média tento přehled doplňují o hlas veřejnosti – promítají se tu názory a zkušenosti zákazníků, voličů i vlivných osobností veřejné debaty,“ vysvětlila vedoucí týmu sociálních médií Newton Media Alena Zachová.
„Názory uživatelů v online prostředí nejsou jen zdrojem podkladů pro nastavení komunikační strategie nebo pro nalezení rezonujících témat, ale také cenným vhledem do zákaznické zkušenosti,“ připomněla.
Stejně snadno, jako byli uživatelé zvyklí v aplikaci NewtonOne monitorovat klasická média a sledovat svůj mediální obraz a témata, mohou tak nyní podle společnosti i lépe prozkoumat svět sociálních médií, dění na blozích a diskuzních fórech, hlídat komentáře ke článkům na zpravodajských serverech nebo uživatelské recenze Google a Heureka a další online komunikaci.
Nový modul pro monitoring sociálních médií totiž zahrnuje data z nejužívanějších sociálních médií jako je Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, recenze, diskuse, blogy a fóra. Vše nyní uživatelé naleznou na jednom místě s dalšími užitečnými funkcemi a možností sledovat i klasická média jako televizi, rozhlas či tisk.
Monitoringem sociálních médií experti získají nejen přehled o komunikaci cílových skupin a široké veřejnosti v sociálních médiích, ale mohou také sledovat, jak se komunikace přelévá mezi tradičními médii a sociálními sítěmi.