(Ilustrační snímek)

(Ilustrační snímek) | foto: Michal Sváček, MAFRA

MAFRA upevnila pozici největšího multimediálního domu na českém trhu

  • 8
Souhrnný zásah tištěných titulů mediální skupiny MAFRA ve 2. pololetí roku 2020 mírně vzrostl na 3,3 milionu čtenářů na vydání, potvrzují výsledky výzkumu čtenosti Media projekt. Nárůst zaznamenalo 26 z 33 sledovaných titulů. MAFRA tak upevnila pozici největšího multimediálního domu na českém trhu.

Čtenost u 80 procent titulů MAFRA zahrnutých do výzkumu roste nebo se drží na úrovni předchozích výsledků Media projektu.

Tradičně stabilní součástí portfolia tištěných titulů MAFRA jsou celostátní zpravodajské deníky MF DNES (453 tisíc čtenářů) a Lidové noviny (180 tisíc čtenářů). Jejich čtenost se od předchozích výsledků Media projektu (za 2. a 3. čtvrtletí 2020) prakticky nemění a jejich vkládaným magazínům pak čtenost mírně roste.

Obliba roste také nejčtenějšímu deníku zdarma Metro (344 tisíc čtenářů). Týdeník zdarma 5plus2 s 600 tisíci čtenářů představuje třetí nejčtenější časopis ve výzkumu.

Společenský a zpravodajský týdeník TÉMA s počtem 208 tisíc čtenářů na vydání dosáhl historicky nejvyšší čtenosti za dobu své existence.

Dařilo se i společenským vysokonákladovým týdeníkům Rytmus života (401 tisíc čtenářů) a Pestrý svět (213 tisíc čtenářů), rostly tři ze čtyř programových titulů (TV Max se 465 tisíci čtenářů,TV Plus 14 se 108 tisíci čtenářů a TV Revue s 92 tisíci čtenářů) i osm z devíti titulů pro ženy.

Segmentu časopisů pro ženy vévodí týdeník Chvilka pro Tebe (354 tisíc čtenářů), mezi časopisy o životním stylu pro ženy nadále patří první příčka čtrnáctideníku Žena a život (229 tisíc čtenářů). K vyššímu čtenářskému zásahu přispělo i aktuální zařazení společenského týdeníku Čas pro hvězdy s 62 tisíci čtenářů.


Video