Na Strategické party pokřtili první vydání Andrej Babiš a Marcela Šimková, šéfredaktorka Hospodářských novin. "Naši čtenáři kromě informací a analýz hledají i jiný obsah," řekla Šimková. "HNMagazín je oddechové a zajímavé čtení pro náročnější čtenáře." Vladimír Muží, šéf vydavatelství, k tomu dodává: "Myšlenka přijít na trh s týdeníkem je přirozeným pokračováním rozšiřování aktivit vydavatelství MAFRA Slovakia."
Hlavním tématem prvního vydání je rozhovor s Andrejem Babišem i o tom, co se dnes mohou Češi učit od Slováků. Novou přílohu komunikuje veřejnosti také televizní a rozhlasová kampaň "Inteligentní čtení", připravila ji agentura Creative Department. Kampaň poběží v televizi, tisku na billboardech, kde je fotografie titulky prvního vydání (viz úvodní fotografie článku.
MAFRA Slovakia vydává Hospodárske noviny, ženský měsíčník Evita a odborné tituly Stratégie, Zdravotnícke noviny, Fit život, Diabetik, RUN, Obchod a Horeca, provozuje ekonomické a finanční portály Hnonline.sk, AAAdopyt.sk a organizuje akce pro odbornou veřejnost. Na slovenském trhu působí od roku 1992. K 1.1.2015 změnilo názov z ECOPRESS, a.s. na MAFRA Slovakia, a.s..