„Reagujeme na změny ve čtenářském chování a posouváme Metro směrem k modernějšímu, svěžímu a lifestylovějšímu zpravodajství,“ popsal šéfredaktor deníku Metro Petr Holeček.
Nová podoba deníku Metro je výsledkem dlouhodobého výzkumu a analýzy trhu.
„Trend gratis deníků je ve světě podobný – čtenáři jsou zahlceni přemírou informací, nemá smysl kopírovat obsah internetu, který jim je k dispozici ihned. Hledají unikátní čtení, přidanou hodnotu, kterou jinde nenajdou,“ doplnil Holeček.
Dodal, že redakce chce proto čtenářům nabízet vybrané zprávy přesně pro ně.
„Máme štěstí, že naši čtenáři za ta léta vytvořili zejména v Praze jakýsi VIP klub, který ví, co se kde šustne a hned nám dává vědět. Chceme toto unikátní společenství čtenářů ještě více ukotvit v tom, že jim nabídneme exkluzivní obsah. A zdarma,“ přidal Holeček.
Změn doznaly i rubriky uvnitř. V pražském vydání sice bude nadále hodně prostoru na předních stranách věnováno hlavnímu městu, společná rubrika NEWS však obsahuje zprávy z domova i ze světa.
Rubrika FRAJER nabídne rozhovory a profily zajímavých lidí, YOUNG zase dá prostor mladé generaci a jejím názorům. Vedle KULTURY vznikla rubrika POPCORN, která bude jakýmsi radarem stále populárnějších streamingových služeb, ale také sociálních sítí.
Deník Metro v pražských ulicích rozdávaly i členky Prague Harpies |
Deník Metro patří do portfolia mediální skupiny MAFRA. Podle posledních výsledků průzkumu čtenosti Media Projekt je celková čtenost deníku Metro 321 tisíc čtenářů denně po celé České republice, přičemž jen v Praze a okolí osloví 197 tisíc lidí denně.