Na třetím ročníku konference Nextv Ad Europe, která se bude konat 10. května, se odborníci ze světa televizní reklamy zaměří na nejnovější vývoj v této oblasti a způsoby integrace programatických a televizních strategií.
Nextv Series Europe se pak bude věnovat trendům, inovacím a strategiím, které jsou hnací silou propojeného systému televize, telekomunikací a OTT.
„AKTV si klade za cíl skrze svou značku ScreenVoice přinášet zadavatelům reklamy a mediálním agenturám to nejlepší ze světa televize a nových trendů. Jsme proto velmi rádi, že jsme se po loňském úspěchu HbbTV Symposia letos stali partnerem prestižních konferencí Nextv,“ uvedla prezidentka AKTV Klára Brachtlová.
Novou prezidentkou Asociace komerčních televizí je Klára Brachtlová |
Asociace rozvíjí aktivity zaměřené na podporu televize jako reklamního média a ochranu autorsky chráněného obsahu v online prostředí. Pod hlavičkou své značky ScreenVoice v minulém roce realizovala konferenci ScreenVoice TALKS zaměřenou na téma pozornosti v reklamě.
Asociace, jejímiž zakládajícími členy jsou televize Nova, Prima a Óčko, se rovněž aktivně podílí na přípravě národní i evropské legislativy vztahující se ke komerčnímu televiznímu vysílání, ochraně osobních údajů, novinářské práci či obchodním sdělením. Je partnerem pro orgány státní správy, unijní instituce i další stakeholdery. Jednou z hlavních činností AKTV je ochrana autorských práv svých členů a boj proti internetovému pirátství.