Diskuze

Parkování v Praze trápí devět z deseti řidičů, někdy trvá déle než jízda

Problém zaparkovat v metropoli má podle průzkumu agentury STEM/MARK téměř devět z deseti řidičů. Většina se musí s obtížným parkováním potýkat několikrát týdně, nejčastěji v centru Prahy, ale také před úřady či nemocnicemi. Některým řidičům dokonce hledání volného místa zabere zpravidla víc času než samotná cesta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přesně. Do centra jezdím z okrajové obce poměrně často a jedině vlakem + v Praze pěšky nebo MHD. A žádné problémy nemám. Aneb kdo chce kam....

2 0
možnosti

... parkovací dům mezi magistrálou je docela prazdny.

Ale, když se ročně vyrobí přes milion aut, a staré se nelikviduji, tak se to musí někde odrazit..

https://ekonomika.idnes.cz/auta-vyroba-cesko-2017-0qr-/ekonomika.aspx?c=A180123_142232_eko-doprava_cfr

0 0
možnosti

A proc by se mela likvidovat, kdyz jsou provozuschopna?

0 0
možnosti

Když jsem jel ve Francii do Lyonu zaparkoval jsem v podzemním parkovišti pod náměstím, to samé ve Vídni, také parkovací dům. Jasně, něco to stojí, ale je jistota, že zaparkuji. Do Prahy jezdím radši vlakem.

7 0
možnosti

vystúpite na nádraží A?

kolobežka, bicykel, taxi?

0 1
možnosti

Co kdyby magistrát hnul zadkem, sehnal pozemky (které už dávno rozprodal, chápu) a postavil parkovací domy? Inspirujte se třeba Rychtářkou v Plzni ;-)

4 0
možnosti

oddělování středočeského kraje od Prahy, nebo rozdělování na modrá zona a zbytek, to je bohužel řešení jako z tipu o policii:

Jedou policajti v autě a obhlížejí si svůj rajon. Najednou vidí na lampě oběšence: "Sakra, to bude zase práce a papírů! A přitom, kdyby visel tamhle o šest lamp vedle, tak by to už nespadalo do našeho rajonu!"

No, co si budeme povídat, nakonec ho odříznou a přivážou o těch pár desítek metrů dál. Jedou policajti z vedlejšího rajonu, obhlížejí si svůj rajon. Najednou vidí na stromě oběšence: "Člověče, čum na to! On už je tady zase!!!"

14 0
možnosti

Největší problém je,že Prahu nejde nafouknout

1 0
možnosti

Což není potřeba, stačilo by efektivně využít možností které jsou.

2 0
možnosti

P41e17t38r 88B95á46č23a

7. 5. 2018 14:49

600 prispevku, tak jen nakouknu jeslti tu nejaky chytrak radi MHD nebo pumpicku a hned druhy z vrchu ;-D dal to radsi ani cist nebudu.

4 2
možnosti

J84i46ř71í 95K60ü56h14r

7. 5. 2018 15:52

Ten co cestuje MHD nemá s parkováním problémy....

1 1
možnosti

Zajímalo by mě, kampak se poděli ti chytrolíni, kteří ještě na pozdim 2016 vykřikovali, že nově vzniklé modré zóny na P5 a P6 nic nevyřeší, jen ať si počkáme ještě rok a potom prý bude situace úplně stejná jako před zavedením zón. Nu, letos v srpnu to budou již 2 roky, a situace je ve srovnání s tou před zavedením zón pořád jako nebe a dudy. Parkování na P6 stále pohodové, a přestože to oproti srpnu 2016 o něco zhoustlo, tak je to stále naprosto nesrovnatelné se stavem před zavedením zón. Tam, kde jsem předtím měl přes den šanci k zaparkování do sta metrů od kýžených dveří 2-3% (jinými slovy musel zrovna někdo vyjíždět nebo max. před minutou odjet), a v té naprosté většině případů to znamenalo parkovat 0,5 až 1 km daleko, tak dnes mám do sta metrů pravděpodobnost zaparkování přes 90%, a v těch zbylých necelých 10% případů najdu místo do 250 metrů.

Mnozí tady také argumentovali "nemožností" parkování v jiných částech Prahy. Já třeba jezdím do jedné prodejny do Karlína pro materiál, a zatímco dříve jsem našel po dlouhém hledání místo zase tak 0,5 - 1 km daleko, tak nyní v naprosté většině případů tak do 150 metrů, za kteréžto pohodlí rád těch 15-20 kaček dám.

No, a pokud jde o ježdění do jiné části Prahy do práce autem, je to každého volba. Myslím, že síť MHD je dost hustá na to, aby autem nemusel.

7 5
možnosti
Foto

No vam se to treba zlepsilo, protoze mate modre zony asi u baraku, ale ja bydlim v casti, kde modre zony nejsou (zacinaji za krizovatkou) a u nas se stala klasicka vec: problem se presunul a my mame s parkovanim mnohem vetsi problemy.

2 0
možnosti

Jednoduchy reseni jako facka , zacit konecne vyuzivat MHD , vlastni nohy nebo cyklo a prestat byt lenosni , pohodlni a zavisly na svych autech se kterymi spousta ridicu ani jezdit neumi. Dalsi vyhoda , nebudeme tolik zatezovat nasi prirodu, ktere jsme uz tak daly na prdel.

5 4
možnosti

Především nesmyslné a nic neřešící řešení - MHD využívá vysoce nadstandartní procento populace (skoro 50%), tam není co zlepšovat - patříme k naprosté Evropské špičce. Pěšky se dá zvládnout jen minimum tras, pro kolo Praha není vhodná. Takže přírodě pomůžeme především tím když vyřešíme infrastrukturu a nebudeme tak zatěžovat místa která nejsou potřeba. R^

5 1
možnosti

On je taky dost problém, že když se postaví barák s 50 byty a je v něm 15 stání většinou se ani neprodají. 3oo.ooo,- se lidem dát nechce a tak se parkuje různě ...

0 0
možnosti

Ano, jenomže to je hlubší problém - legislativa více míst nepožaduje a když je snaha to změnit tak se objeví protesty paradoxně od zelených mozků že to je skrytá podpora automobilismu. A to že si pak to místo nekoupí každý už si pořeší sám trh, důležité je že existuje.

3 0
možnosti