- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přesně. Do centra jezdím z okrajové obce poměrně často a jedině vlakem + v Praze pěšky nebo MHD. A žádné problémy nemám. Aneb kdo chce kam....
... parkovací dům mezi magistrálou je docela prazdny.
Ale, když se ročně vyrobí přes milion aut, a staré se nelikviduji, tak se to musí někde odrazit..
A proc by se mela likvidovat, kdyz jsou provozuschopna?
Když jsem jel ve Francii do Lyonu zaparkoval jsem v podzemním parkovišti pod náměstím, to samé ve Vídni, také parkovací dům. Jasně, něco to stojí, ale je jistota, že zaparkuji. Do Prahy jezdím radši vlakem.
vystúpite na nádraží A?
kolobežka, bicykel, taxi?
Co kdyby magistrát hnul zadkem, sehnal pozemky (které už dávno rozprodal, chápu) a postavil parkovací domy? Inspirujte se třeba Rychtářkou v Plzni
oddělování středočeského kraje od Prahy, nebo rozdělování na modrá zona a zbytek, to je bohužel řešení jako z tipu o policii:
Jedou policajti v autě a obhlížejí si svůj rajon. Najednou vidí na lampě oběšence: "Sakra, to bude zase práce a papírů! A přitom, kdyby visel tamhle o šest lamp vedle, tak by to už nespadalo do našeho rajonu!"
No, co si budeme povídat, nakonec ho odříznou a přivážou o těch pár desítek metrů dál. Jedou policajti z vedlejšího rajonu, obhlížejí si svůj rajon. Najednou vidí na stromě oběšence: "Člověče, čum na to! On už je tady zase!!!"
Největší problém je,že Prahu nejde nafouknout
Což není potřeba, stačilo by efektivně využít možností které jsou.
600 prispevku, tak jen nakouknu jeslti tu nejaky chytrak radi MHD nebo pumpicku a hned druhy z vrchu dal to radsi ani cist nebudu.
Ten co cestuje MHD nemá s parkováním problémy....
Zajímalo by mě, kampak se poděli ti chytrolíni, kteří ještě na pozdim 2016 vykřikovali, že nově vzniklé modré zóny na P5 a P6 nic nevyřeší, jen ať si počkáme ještě rok a potom prý bude situace úplně stejná jako před zavedením zón. Nu, letos v srpnu to budou již 2 roky, a situace je ve srovnání s tou před zavedením zón pořád jako nebe a dudy. Parkování na P6 stále pohodové, a přestože to oproti srpnu 2016 o něco zhoustlo, tak je to stále naprosto nesrovnatelné se stavem před zavedením zón. Tam, kde jsem předtím měl přes den šanci k zaparkování do sta metrů od kýžených dveří 2-3% (jinými slovy musel zrovna někdo vyjíždět nebo max. před minutou odjet), a v té naprosté většině případů to znamenalo parkovat 0,5 až 1 km daleko, tak dnes mám do sta metrů pravděpodobnost zaparkování přes 90%, a v těch zbylých necelých 10% případů najdu místo do 250 metrů.
Mnozí tady také argumentovali "nemožností" parkování v jiných částech Prahy. Já třeba jezdím do jedné prodejny do Karlína pro materiál, a zatímco dříve jsem našel po dlouhém hledání místo zase tak 0,5 - 1 km daleko, tak nyní v naprosté většině případů tak do 150 metrů, za kteréžto pohodlí rád těch 15-20 kaček dám.
No, a pokud jde o ježdění do jiné části Prahy do práce autem, je to každého volba. Myslím, že síť MHD je dost hustá na to, aby autem nemusel.
No vam se to treba zlepsilo, protoze mate modre zony asi u baraku, ale ja bydlim v casti, kde modre zony nejsou (zacinaji za krizovatkou) a u nas se stala klasicka vec: problem se presunul a my mame s parkovanim mnohem vetsi problemy.
Jednoduchy reseni jako facka , zacit konecne vyuzivat MHD , vlastni nohy nebo cyklo a prestat byt lenosni , pohodlni a zavisly na svych autech se kterymi spousta ridicu ani jezdit neumi. Dalsi vyhoda , nebudeme tolik zatezovat nasi prirodu, ktere jsme uz tak daly na prdel.
Především nesmyslné a nic neřešící řešení - MHD využívá vysoce nadstandartní procento populace (skoro 50%), tam není co zlepšovat - patříme k naprosté Evropské špičce. Pěšky se dá zvládnout jen minimum tras, pro kolo Praha není vhodná. Takže přírodě pomůžeme především tím když vyřešíme infrastrukturu a nebudeme tak zatěžovat místa která nejsou potřeba.
On je taky dost problém, že když se postaví barák s 50 byty a je v něm 15 stání většinou se ani neprodají. 3oo.ooo,- se lidem dát nechce a tak se parkuje různě ...
Ano, jenomže to je hlubší problém - legislativa více míst nepožaduje a když je snaha to změnit tak se objeví protesty paradoxně od zelených mozků že to je skrytá podpora automobilismu. A to že si pak to místo nekoupí každý už si pořeší sám trh, důležité je že existuje.