- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Při přejezdu z Plzeňského do Jihočeského kraje se stav silnic skokově zlepší.
Vláda pana Babiše, zkrouhla rozpočty pro města a kraje. Ty mají vůbec problém financovat rozjeté projekty jako stavby škol, školek.
Je logické, že na opravu silnic nejsou peníze - jak by mohli být, když v tomto státě pod vedením Babiše bují korupce a rozkrádaní státních peněz na nejvyšších místech a na města, obce a kraje už peníze pak nejsou!!!
ANO, bude hůř! Pokud bude vládnout Faltýnek a jeho notes, v dalších 4 letech pocítí obyčejní lidé například dopady znárodňování, třídního boje vedeného proti poctivým podnikatelům a silnou podporu Agrofertu a jiných miliardářem podporovaných firem!
Salámovou metodou nás Babiš přibližuje k režimu co mají na Ukrajině :-(((
Naprosto jednoduché. Zrušit kraje. Zbytečný mezistupeň v přerozdělování.
Zrušit vše, kromě Agrofertu a ruských Oligarchů. Stát jsou přece oni!
Kdyby ty prachy, co se vyberou za tu šílenou spotřební daň + DPH za pohonné hmoty šly zpátky do silnic, bylo by to lepší. jenomže se tím zalepují jiné díry, než ty v silnicích.
Já hlavně nechápu tady to plácání děr. U nás se dělala silnice kolem roku 2002 a je pěkná dodnes. Ale to se metr vybagrovalo, udělal se podklad, obrubníky a odvodnění. A hlavně každý rok se asfaltem praskliny zalepí aby z nich nebyly hned díry. Ale hned vedlejší dědina, to je tankodrom. Každý rok tam něco plácají, vlny a díry, samý překop no děs. A podle mě za těch 20let to musí stát jak nová která tehdy stála 70mil...
To jsou jen kecy, že nejsou peníze. Jen se špatně používají. Přestěhoval jsem se z Opavy na venkov, cca 12 kilometrů daleko. A cca 8 kilometrovému úseku ze Slavkova do Litultovic se dělá nový povrch, za těch 22 let dobře popáté. Tak je otázka, jak kvalitní práci cestáři odvádějí nebo proč se dělá nový povrch, když cesta vypadá jako nová. Provoz velký není. Zrovna teď dodělali další. Neuvěřitelné. Ovšem he fakt, ze česká silniční síť je zbytečně hustá. Třeba z naší obce o 250 duších vedou čtyři cesty. Polovina je s výtluky.
To že někde mají silnice ze zlata a jinde se nedá jezdit, je typické pro Papalášství, které nám tu vláda Andreje Babiše předvádí už dost dlouho na to aby si toho lidé všimli!
Nikdo nehlídá kvalitu stavby ani dodržování rozpočtu. Nikdo netrestá nedodržení kvality a termínů. K tomu si stavební firmy účtují naprosto nehorázné ceny. Potom to takhle vypadá. Jenže dokud bude praxe taková, že si úředník vezme od firmy, která dostane zakázku, nějaký slušný bakšiš, aby jí tu zakázku přihrál a přimhouřil oči nad kvalitou, situace se nezlepší... Dal bych to třeba nějaké japonské firmě, která by silnici postavila (nebo opravila) za pětinu české ceny a v kvalitě, při které by se na povrch nemuselo sáhnout dvacet let.
To se neustále přidává nadměrně důchodcům, to je doprava skoro zdarma pro děti, jídlo zdarma, samé populistické rozhazování a upřwdnostňování jednotlivých skupin a na to co by sloužilo všem se peníze nedostávají.
nepřekvapuje mne, že levičácký socky nesouhlasí
Mě vždycky pobaví, jak jen pár km za hranicemi v Německu jsou i na malých silnicích co spojují vesnice dost časté značky upozorňující na nerovnosti na silnici. A vy jedete, a skoro nikde nic ve srovnání s tím co je u nás někdy i na hlavních tazích :-D
Ono stačí se podívat do výročních zpráv krajů a podívat se na rozpočty krajů, kam se přerozdělují peníze daňových poplatníků. Domnívám se, že spoustu lidí by se divilo, jak nám kraje úřednicky tloustnou (na platy a odměny je pořád), podporují podivné neziskové organizace a další podivné transfery. Poté se nemůžeme divit, že není na opravu silnic II. a III. tříd. I když to měla část současných hejtmanů před volbami jako předvolební program.