Diskuze

Pod koly vlaku umírá stále více lidí. Přehled nejnebezpečnějších přejezdů

Pro řidiče i strojvedoucí je to jeden z nejhrozivějších okamžiků, které mohou zažít. Auto vjíždí na koleje, ale nemá dost času, aby se bezpečně dostalo na druhou stranu. Strojvedoucímu nezbývá nic jiného než zoufale houkat, předejít srážce však nedokáže. Takových případů na českých silnicích přibývá. Letošní první čtvrtletí bylo nejtragičtější za posledních pět let.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Podle počtu výskytu střetů na přejezdech motoristé nejčastěji bourají na přejezdech zabezpečených křížem nebo světly bez závor, kterých je v Česku téměř padesát procent" - No a jak by to mělo být? Tam, kde nic nejezdí se nebourá, ale také tam nejsou světla nebo šraňky. 50% přejezdů je zabezpečených ale jezdí tam 99% aut.

0 0
možnosti
DA

D59a19n19i88e52l 58A33d56a53m

21. 4. 2021 18:20

Řada nehod je způsobena tím, že řidič ignoruje světelnou signalizaci. Důkazem jsou auta, která zůstanou zavřená mezi závorami. Takových případů jsou tisíce ročně, jen se to asi nikam nepíše, protože nedojde k nehodě - vlak stačí zastavit, auto se vejde mezi vlak a závoru, závoru nadzvedne spolujezdec nebo řidič jiného auta a auto odjede, či prorazí závoru a ujede. Sám bydlím nedaleko přejezdu a již několikrát jsem pouštěl auto uvízlé mezi závorami a to jen při náhodné chůzi okolo, ulomených závor na něm bylo nepočítaně a těch aut, co se štěstím podjedou sklápějící se závory... Čili to je jeden z důvodů, proč s rostoucím počtem závor neklesá počet nehod. Závora není definitivní řešení - dokud je nahoře, tak ji řidič ignoruje stejně jako světelnou signalizaci pod ní, a když začne padat, tak už je často pozdě.

1 0
možnosti
PM

Je to vlaky, přejezdy nebo lidmi?

0 0
možnosti
AS

To jo. Jsem potřeboval někam vlakem a měl dvě hodiny zpoždění. Jsem taky myslele že umřu.

0 0
možnosti
PB

P50e97t19r 37B27e76n98a

21. 4. 2021 12:40

V zivote mi zadny prejezd nepripadal jako nebezpecny misto, to spis nektery krizovatky, nebo kratky pripojovaci pruhy jsou na nekterych mistech dost nebezpecne udelany. Podle me na zeleznicnim prejezdu, predevsim na tom ktery ma signalizacni zarizeni se muze s vlakem srazit jen uplny vemeno. Pokud tam signalizacni zarizeni neni, tak je potreba to respektovat a dat si pozor, ale na podobnych mistech, i kdyz tam je stopka vetsinou vlaky jezdi snecim tempem.

7 0
možnosti
JH

J52i25ř43í 88H50u96d77e63c

21. 4. 2021 12:17

Prejezdy tu mame kdo vi jak dlouho

...,problem je v tom ze lidi jsou cim dal tim hloupejsi. Místo aby se venovali rizeni tak cumi do mobilu..tohle je pak vysledek.

5 0
možnosti
PD

Lidi nejsou pořád hloupější, jen je stále víc řidičů, takže k řízení se dostávají pořád hloupější lidé.

0 0
možnosti