- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neschopná učitelka se ozvala, běž dělat na kasu a mlč!
Sorry jako, my jsme vycházeli z osmičky, teď chodí děcka z devítky. Mají tak rok navíc. Pokud něco způsobuje nějaký handicap v rozvoji mozku, tak to není tím jedním promeškaným rokem, ale spíše počítači a podobnou technikou, díky které je jakékoliv studium dramaticky jednodušší na mozkové závity. Takže to svádění všeho na rok distanční výuky a ztrátu talentu na uzavřené ZUŠ spíš považuji za předběžnou výmluvu či alibi rodičů, kteří nesplnili to, co po nich bylo žádáno a teď hledají na koho svou chybu (ať už ji mohli zabránit či nikoliv) hodí...
Brnkani na klavír neni důležité vůbec pro nic a pro nikoho. Jestli bude někdo brankář líp či hůř je sumak
Ještě mi tam chybí, že za to může vláda.
Klavír online mám doma a co.vidim, tak to funguje.
No, pokud si myslíte, že je to stejné jako běžná výuka...
Mně utekly dva roky. A rozhodně se z toho nehodlám posr..
Hmmmm, talentum utekl rok, a co prvnakum? S temi je to v pohode? Tam se nic dohanet nemusi? ...vlastne cely prvni stupen, coz?
Však to, že něco uteklo žákům na ZŠ (vlastně všude) nikdo nepopírá. Tento článek je ovšem věnován výhradně ZUŠ, kde je (zejména v hudebních či tanečních oborech) distanční výuka použitelná ještě mnohem hůře.
Kdyby děcka chodila do školky ly a covid se dramaticky šířil, odpovědnost za zhoršení situace by šli na vrub vládě a všichni mudrci a podobné učitelky by vládu neobhajovali.
to je pro nase hospodarstvi a situaci statnich financi smrtelna rana
Dva měsíce se budou dávat dohromady, aby byli tam, kde před rokem. Rok je v životě dítěte strašně dlouhá doba. A v životě talentovaného dítěte ještě víc. Za rok udělá obrovský pokrok, který teď není.