- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A nebylo by lepsi nakoupit kvalitnejsi klimatizacni zarizeni? Kdovi, co za dreky tam namontovali.
Kdysi jsme žertovali, že největší nepřítel socialismu je Jaro, léto, podzim a zima. A jak to tak vypadá, ono vůbec nezáleží, jaký ten -ismus zrovna je
Vůbec nechápu, jak jsme mohli bez té klimošky dříve přežít...
Byly otevírací okna. Ty se bohužel v dnešních klimatizovaných vozech ani otevřít nedají. To je v případě poruchy dost průšvih.
No ono ve velkých vedrech nebude fungovat klimatizace a ve velkých mrazech, zase topení, tak se to vykompenzuje.
Měly by se nakoupit nové vlaky (i na lokálních tratích, kde sou i 50 let staré), ale je to otázka velkých peněz a kde je vzít? Jízdné je u nás relativně levné, ale moc zvýšit nelze, takže podstatnou část by měl nějak hradit stát, třeba zvýšením daní.
Já jsem v neděli IC Opava dostal 30 Kč kompenzaci za neexistující elektrické zásuvky a dalších 30 Kč za neexistující wi-fi. V povinně místenkovém vlaku totiž zařadili (nevím proč) staré vagóny, a je to tak docela často. Klimatizace tam samosebou taky nebyla
Navíc restaurační vůz byl uprostřed vagónu 1. třídy, takže má cestující ze "dvojky" dělat co? Vzít to s sebou a sníst to na klíně v kupé pro 8 lidí?
To je ale u klimatizace závada dosti podstatná...
Včera jsem jel jak ČD tak RJ a oboje na výbornou, klima, servis všechno. Akorát cena jízdenky do Rakouska u ČD je příšerná a to ještě prý byla nějaká včasná - 500 Kč.
Přemýšlím, kdy už budou vozy s klimatizací z výroby vybaveny otevíracími okny (se zámky v době fungování klimatizace)? Když klima nejde, je určitě lepší otevřít všechna okna a jet dál, než ve voze vyloženě chcípat, nebo vozy měnit. Porouchat se může všechno, ale hlavní problém aktuálně způsobuje situace, že tam nejde nic otevřít.
Nestačilo by v manuálu uvést že by se klimatizace neměla spouštět při vyšší teplotě než je 22 stupňů. A že nejlépe funguje pří mínus 30?