- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím proč se uvažuje o tom,jestli má záchranka někde dojet do určitého limitu místo toho,aby měla pevně stanovený maximální výjezd.Co se doby jízdy týče tak ta je stejně jako u hasičů průměrná 45km/h či více.Dále by mne zajímalo,jestli mají mapu pro letní a pro zimní období? Dost podstatný rozdíl.Pokud ta jednotka vyjede,asi těžko bude "zdržovat" dojezd na místo,prostě tam pojede v rámci možností(stav silnic,provoz,roční období,schopnosti vozidla,řidiče). Jenže kámen úrazu je ve výjezdu a nejen tam....
Holandskí a poľskí záchranári prejavili záujem ale nestihli program otestovať, lebo na mori by prišli k rovnakým záverom ako na hrebeňoch Krkonôš a Orlických hôr. Českí turisti v Tatrách majú šťastie, lebo slovenskí záchranári sa v článku nespomínajú.
Mít data, tak je takováhle mapa v ArcGISu otázkou 5-10 minut. Ale sebrat ty data, provést georeferencicng a nějak smysluplně je utřídit je práce na dýl. Tak si zase nehrajte na experty
;) Data snad povinně sbírají při každém výjezdu ne ? Navíc jak se píše v článku - výjezdy za loňský rok . Spíš jim moc dlouho trvalo než si uvědomili , že by ty data mohli smysluplně využít .
Spocit, za jak dlouho dojede zachranka ze stanice A do libovolneho mista B, umi snad kazda navigace nebo desitky bezplatnych planovaců tras. Tak nac takovy monstrozni projekt
Z něčeho ty vědci žít musej :-)
Nemůžou se všichni šťourat jen v DNA :-)
Prostě hledaj na čem vydělat prachy jen musej najít někoho kdo jim ty peníze prostě dá a bude to považovat ty ceny za vědecký projekt :-)
Tohle fakt mohli zadat něakým studentům jako práci k maturitě s tim že vítězný projekt dostane zájezd na týden do tramtárie a přenechá jim mapky :-)
taky na to koukám....asi že tam v těch místech je les
je pulhodina ve Svedsku maximalne 10 minut v Cesku
Té půlhodině se nedivím. Porovnejte si polohu ČR a Švédska. Tady jsou mírné zimy. A co se děje na severu o tom nemá nikdo potuchy. Sanitka má problémy se dostat v tom mrazu a sněhu.
Je smutné, že některé obce a města, dříve bývající centry pro svůj region a okolí, se najednou ocitly na hranicích a na pokraji zájmu jen kvůli nesmyslným krajům a jejich pravomocem. Rád za příklad dávám Jevíčko - městečko mající historické vazby na Olomouc a Brno se najednou ocitlo pod správou Pardubic, které jim tam teď škrtají dopravní návaznost právě na ty okolní regiony. Co tam komu lidé udělali?
.... No tak to potěš . Do Pardubic rozhodně na kole nedojedu , do Jevíčka je to kousek . Rozhodně by se mělo v takovém případě přihlížet k dopravní obslužnosti , ne k územním celkům :( .
Rozhodně to není jen o mapách, je to hlavně o kázni řidičů. Zrovna dnes ráno jsem viděl, jak vjíždí přímo před sanitku mladík v 10 let staré Audi A6, ačkoli ji musel slyšet a vidět. A to platí nejen pro RZS, to stejné dělají řidiči policii a hasičům. Nejvíce mne však iritují řidiči, co se poté za sanitku "pověsí", jedou za ní a mají ji jako štít.
Kapitolou samo o sobě je chování řidičů na dálnicích, kdy většinou kamiony zablokuji odstavný pruh, řidiči nevědí jak uhýbat a ani nemají kam a 5 kilometrů za kolonou kličkuje RZS a hasiči. Toho jsem byl také několikrát svědkem.
Až bude na silnicích lepší kázeň, tak se nemusí nic takového řešit. To je můj názor.