- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
DP vymýšlí tak dlouho nějaké zabezpečení? Přitom stačí podle nějakého čidla (spínače) zjistit, že tramvaj na jedné straně vjela na kolej a druhá bude mít díky semaforu Stop. Takhle nějak to fungovalo podle mě i v Brně, když se stavělo nové křížení v Pisárkách u výstaviště (vozovny). Delší dobu se tam jezdilo pouze po jedné koleji v určitém úseku.
navrhuji 1 soupravu po 30minutách a maj ušetřeno 2x a maj tom za darmo..
DP Ostravy na toto řešení přišel sám. Jen ho vylepšil. Ten interval je teď 60 až 65 minut. Řidič má také právo se vymočit. Viz zde:
smutnou pravdu, prostě se snažili ušetřit. Takže doufám, že mněli slušnou pojistku, nebo že platili na tramvaj něco jako pov.ručení. Těm lidem už sice nikdo život nevrátí, ale doporučuji pozůstalým dobrého právníka a stažení dopr.podniku z kůže. Aby věděli co stojí peněz debilní šetření. Počítám, že to pude z pov.ruč. a pojišťovna to bude chtít po nich. Pov. ruč je někdy až 100mil. Ty co to mněli na starosti bych odvolal z funkce- atd. Škoda, že tu nejsou americký soudy, by skončil dopr. podnik v konkurzu...
slovo mněli se v českém jazyce píše MĚLI...jen pro pořádek
Koukal jsem na tu skvělou animaci a konečně vím, jak se to stalo. Že to bylo takhle nějak, by mě nenapadlo ani ve snu.
Žádná tramvaj v 17:40 ze smyčky Vřesinská nevyjíždí a už roky jezdí v čtvrt a ve třičtvrtě. To jen na vysvětlenou.
děkujeme
...."Po páteční tragické nehodě ale chce, aby jištění bylo ještě
bezpečnější. Plánovaný systém by měl zajistit, že se tramvaje, které na
jednokolejce proti sobě vyjedou, úplně zastaví"..... K tomu bych dodal, že jednoduchej systém, kterej z odběru z troleje zjistí dvě tramvaje a úsek odpojí...... nakreslí každej průmyslovák na pytlík od svačiny.
Nechte si pytlík na svačinu. Jedna dvouvozová souprava má stejný odběr, jako dvě jednovozové jedoucí proti sobě. Jeden řidič s těžkou nohou má proudové špičky jako dva umírnění řidiči. Jedna souprava, jedoucí z kopce nad Vřesinou do Poruby má téměř nulový odběr a Váš pytlík jí nevidí.
Jediná spolehlivá cesta jsou kolejové obvody nebo počítače náprav. Ceny kompletního spolehlivého ZZ jsou v řádu desítek milionů, protože vyžadují i stavební práce - prvky v kolejišti a kabeláž.
Kolik incidentů bylo na základě stávajícího provozního předpisu za desítky let a kolik poruch by za tu dobu mělo Vaše amatéské ZZ...? Vložil byste lidské životy "do rukou" zařízení, méně spolehlivého než člověk.
Když už se všichni spolehnou na ZZ, musí to být profesionální řešení, fungijící za všech - i teoretických stavů.
Poznámka: dopravní podnik neby schopen ani prořezávat křoví, ačkoliv mu to zákon ukládá, přesto se ho neobjektivní drážní inspekce zastává. Zato z Fitipaldiho na Pendolinu dělají velkou kauzu.
Podle me kdyby ty tramvaje nebyly v banikovskejch barvach, ale cerveny jako v Praze (kde ale jsou trate dvoukolejne), mohli se videt driv a zabrzdit.
naspal si to tak, jako by všechny tratě v Ostravě byly jednokolejky!
Pro představu všech, co mají řidiče - viníka za neschopného pitomce:
Řidič jezdil kurs 5/2. Nástup: 3.58 hod. Takže: vstát před třetí ráno, ve čtvrt na čtyři vyrazit z bytu, před čtvrtou nástup ve vozovně. Konec dopolední části: 8.14 hod.
Nástup odpolední části: 11.42 hod. To zamená, že máte 3,5 hodiny volna, během kterých se stihnete najíst, možná dojet domů a na hodinu si lehnout, ale spíš během té doby zařídit věci, které jiní řeší odpoledne po práci (pošta, úřady, nákupy).
Odpolední směna: od 11.42 do 18.22 hod. Po skončení směny domů, večeře, sprcha, pád do postele. Když to stihnete od 20 hodin, je to úspěch. No a druhý den to samé, takže před třetí ráno vstát...
To znamená, že před šestou hodinou odpolední (čas nehody) měl řidič za sebou minimálně 15 hodin bdění a 10 hodin pobytu v tramvaji (jestli jízdy nebo čekání na konečné nehraje roli, na točně si stejně moc neodpočinete). Zkuste si představit sebe, jak budete na konci takovéhle směny vypadat a jestli neuděláte chybu...
Jako lékař jsem začal pracovat v 7.00 v pátek na ambulanci
končil jsem po 15.00 hodině,mnohokrát mě odvolali i od oběda.V 15.30
jsem nastoupil službu na JIP int oddělení,která trvala nepřetržitě do
pondělka 7.00 hodin,v 7.00 hodin jsem nastupval na ambulanci a domu jsem šel
ve 14.00.Za víkend jsem přijal v průměru 10-15 lidí,infarkty...těžké stavy
Opet dalsi ukazka toho, ze dokud neumiraji lide, tak se nic neresi. Ackoliv se o problemu vi uz dele. Naprosto totozne jako na X zeleznicnich prejezdech, kde se rozbije signalizace. Dokud tam vlak nekoho nerozmasiruje, tak to neopravi....