Dřevěná konstrukce železničního mostu začala hořet v půl deváté ráno. Provoz na trati mezi Masarykovým nádražím a Ruzyní byl zastaven.
"Parní lokomotiva se vracela do Prahy, a když přejížděla most, odletěla od ní jiskra a konstrukce začala hořet. V horkých dnech, jako je dnes, občas bývá problém ´kombinace´ vedra a parní mašiny," řekl mluvčí Správy železniční dopravní cesty (SŽDC) Pavel Halla.
Jedná se přitom o stejnou parní lokomotivu, která v pátek najela mezi Kolínem a Velimí do hromady sutin (o nehodě čtěte zde).
Podle Hally ale nehoda nezpůsobila v podstatě žádnou škodu. "Měli jsme v plánu zhruba za čtrnáct dní starou mostní konstrukci zbourat a postavit zde novou. Požár výměnu pouze urychlil," řekl Halla.
Problémy měli lidé, kteří cestovali jak příměstskými vlaky směrem na Kladensko, tak ti, kteří chtěli jet rychlíkem mezi Prahou a Rakovníkem. Cestující vozily mezi nádražími v Dejvicích a Ruzyní náhradní autobusy. V Dejvicích byla zastávka autobusu před staniční budovou, na Veleslavíně na Evropské ulici, v obou směrech na zastávce tramvaje.
Vlaky mezi Masarykovým nádražím a Kladnem začaly opět jezdit večer.