- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sledovala jsem to včera ve zprávách, na ČT1 říkali, že nefungovaly 4 přejezdy, ale že všude permanentně svítila červená, takže nešlo o životy, a na Nově to bylo přejezdů 5 a prý se jen zázrakem nestala tragédie... Tož jak to teda bylo? Já mám za to, že když někde něco nefunguje, jak má, tak se prostě automaticky rozsvítí červená a je to, takže na ten přejezd autem nevjedu, i když jsou závory nahoře... Čili nic nehrozí (nejsu-li blbá)...
netrpělivý řidič, který čeká na červené 15 minut a neprojede ani jeden vlak ztratí trpělivost, a bude se snažit přejezd přejet, i když je na něm červená. Proto riziko že se vlak potká s autem na takovémhle přejezdu s každou minutou roste.
Už se můžeme dočkat jen toho, až vlaky budou muset zastavit u přejezdu, aby se zkontrolovala správná funkce zabezpečovacího zařízení. Dále vlaky budou povinně zastavovat před každým přejezdem a dávat přednost všem pitomcům, kteří jezdí přes přejezd bez rozhlédnutí. Podobně budou zpomalovat, půjde-li někdo kolejištěm a pojedou pomalu za ním, dokud neráčí uhnout. Jiné řešení je, smést cokoliv, co na kolejích nemá co dělat a nezabývat se nějakým zastavováním. Pak by si možná každý dal krapet pozor.
To musel být někdo pořádně zhulený, ale kdo policjti nebo autor článku? Vůbec poslední dopbou sleduji, že se idnes trochu změnilo. Takové články bych čekal od blesku nebo jiného bulváru, případně od TV Nova. To co popsal autor není technicky možné. Ale vidím, že " fundovaným diskutérům "to vůbec nevadí. Hlavně, že si vybavují historky z dětství.
taky jsem se v mládí podobně vyřádil, to jsme s klukama mazali koleje olejem vždy před stanicí a vlak to pokoždý o 100 m přejel, nebo jsme nasazovali kovové žabky od lešení na koleje s úmyslem vlak vykolejit, nikdy se to však nepodařilo.
to tedy hlásil strojvedoucí? Jemu bylo divné, že jsou závory dole, když jede přes přejezd. Tohle pánům nevyšlo, asi už toho strojvedoucího spacifikovali, aby se neukázalo, že o ničem nevěděli. Více na slahovystranky.chytrak.cz
jiná teorie: někdo z řidičů nevydržel čekat 10 minut u červené, tak přejel i přesto, jen to bylo kousek před vlakem, a strojvedoucí radši ověřil situaci
P.S. svět není jen samé spiknutí...
To neni vubec zadny problem. Staci spojit dratem kolejnice a semafor si bude myslet ze je usek obsazen a bude blikat cervena. Ale nikdy ne naopak. To uz by si clovek musel hodne pohrat se signalizaci.
myslim, ze to tak obtizny nebude, staci zapatrat na internetu, ty technologie se pouzivaji desitky let v nezmenene forme. pokud kolo vlaku prejede kontakty, cimz je spoji, staci na to dat cokoli izolacniho a vlak je nepropoji = prejez neaktivuje.
Tak teď někdo policajtovi vysvětlil , že to jedno světlo není červené ale bílé a ty dvě že jsou červené .
Myslím, že tentokrát nešlo o chybu policie. To jen správa dopravní cesta vždy tvrdí, že signalizace fungovala. A když náhodou nefunguje, tak se fakta trošku ohnou, svede se to na nedorozumnění a je to.
.
Proč asi píšou, že se v signalizaci hrabal někdo, kdo zařízení zná? Jen pro vyřazení signalizace a nastavení stálého bílého světla potřebujete znalosti. Pro trvalé blikání červené znalosti potřeba nejsou, stačí zkratovat koleje kusem drátu.
ale líbí se mi, jak ten chytrý člověk nechal faktické rozhodnutí být či nebýt na řidičích... aspoň vidíte, jak všelijak jse zranitelní ... ještě míníte, že jste nějak obzvášť civilizovatelní? ....