Diskuze

U Prahy sjel autobus do příkopu, jeden člověk zemřel, sedm zraněno

Ve čtvrtek časně ráno narazil linkový autobus u obce Středokluky v okrese Praha-západ čelně do stromu a sjel do příkopu. Při nehodě zemřela jedna žena, dalších sedm lidí bylo lehce zraněno. Všichni zranění byli převezeni do nemocnic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Díky nízkým mzdám jezdí dnes s busem každý blb a podle toho to taky vapadá.

0 0
možnosti
PZ

Ja bych v autech zrusil i airbagy. Když pojedete bezpečně a opatrně tak vám přece žádné nebezpečí nehrozí, takže tam jsou zbytečně. Do te doby než vám někdo vjede do protisměru a ať už úmyslně nebo omylem, pošlete auto mimo silnici, kde zrovna stojí strom a pěkně se o něj rozflákáte. Přeji příjemnou cestu všem ochrancum stromu u silnic.

2 0
možnosti
PJ

P79a92u77l 40J42a20r55o80s

14. 1. 2017 16:13

Kdyz se ti najednou objevi na ceste a nedej boze v zatacce led,tak,neudelas nic.Nejhorsi,jsou ty hrozne prikopy kolem cest.Ja bych to nekde nazval i rokle.Projezdil jsem dost zemi,hlavne USA,Takove prikopy kolem cest,jsem nikde nevidel,natoz tak uzkych cest jako tady.

0 0
možnosti
MV

Vždycky mne iritují všeználci, kteří vědí, kdo za nehodu může, jen po přečtení článku v novinách,ale v tomto případě se k nim přidám: na kladensku absolutně neupravené silnici, ráno mezi Kladnem a Stehelčevsí jezdím max. čtyřicítkou, silničáři zřejmě tu cestu letos ještě neobjevili, v ulici v Kladně, kde bydlím, letos také ještě nebyli (a protože je poměrně příkrá, už druhý týden parkuji v sousední, taktéž silničáři nedotčené, ale alespoň nesvažité). Chápu, že pokud sněží, mají prioritu hlavní tahy, ale ono dosněží, hlavní tahy jsou protažené a silničáři mají padla.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
KF

K81a72r92e93l 68F69i18l12i78p

12. 1. 2017 18:27

Nechci řešit to kde byla paní v autobuse když se nehoda stala. Napadla mne však jedna věc která mne neustále udivuje jak u autobusů tak i u vlaků. V autobusech i vlacích platí stejné fyzikální zákony jako v osobním autě. Proč se tedy v vlaku i autobusech nemůžu připásat stejně jako v autě. Navíc v vlacích na koridorech jsou následky ještě horší s ohledem na rychlost než v autě. Neříkám, že by pásy měli být v klasických městských autobusech, ale od úrovně linkové dopravy si myslím, že by měli být busy vybaveny stejně tak i vlaky minimálně v dálkové přepravě.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
PD

P58a18v27e39l 54D18u59p55a16č

12. 1. 2017 15:19

Pokud to bude z důvodu namrzlé vozovky,chtělo by to také trestat silničáře.Jelikož jsem pro údržbu silnic také jezdil,vím,že úseky jsou kolem čtyřiceti kilometrů,dispečeři tvrdí,že mají posádky celou noc venku a ráno kolem deváté je ještě silnice lesklá jako sklínka.Jelikož jsem jezdil i různými druhy autobusů vím,že na náledí se chval vůz řady RTO,protože měl motor v předu,tudíž těžký,zatáčel za každé situace.Dnešní vozy s motorem vzadu,mají lehký předek a mnohokrát jsem jel na náledí krokem a vůz se cpal pořád rovně.To samé je to na slané břečce,prostě to nezatáčí.

3 2
možnosti
PN

P79a86v24e49l 40N19o21v30á79k

12. 1. 2017 15:12

řidič jel zase jako prase?R^

1 7
možnosti
KF

K46a63r38e41l 53F41i12l11i29p

12. 1. 2017 18:23

A když by přijel o deset minut později tak budete řvát taky, že jede pozdě.

4 0
možnosti
PK

Podle těch fotek se to stalo přesně na výjezdu z toho S ze Středokluk směr Kněževes. Silnice tam mírně stoupá a vychází z takového minizářezu do úrovně okolního terénu. Tam byla pravděpodobně docela silná námraza (i na těch fotkách je to vidět), takže bych to viděl spíš tak, že jel rychleji, aby nemusel podřadit před zatáčkou a pak frčel po ledě po tečně až trefil ten strom. Kdyby jel 20 km/h, tak to bez problémů vytočil a nic se nestalo. Já to místo znám, je poněkud zrádné.

Takže přizpůsobit rychlost jízdy stavu a povaze vozovky a povětrnostním podmínkám. Strom za nic nemůže, člověk má chápat a respektovat základní zákony fyziky.

4 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
TK

Opět se nabízí otázka, proč v osobáku musím mít deformační zóny, pásy a osm airbagů, kdežto v atobusu, kde jsou lidi jako sardinky.. :-/

4 2
možnosti
PC

Kromě jmenovaných pásů - nemusíte. A pak - bývá to i opačně - např. při nehodě toho taxíkaře - kdy zabíjel airbag. Čímž nechci diskutovat o tom, zda airbagy ano. Jistě - ano. Ale ne u linkových autobusů.

1 0
možnosti
ML

Stromy u silnic jsou nesmyslný přežitek z doby Marie Terezie. Tehdy měly smysl - dneska už bych tam nechal maximálně okrasné stromečky s malým průměrem kmene, který se v případě nehody přerazí.

3 24
možnosti
ML

Jasně, k těm mínusům ještě očekávám velmi "chytrou" připomínku o tom, že bourat do stromu se podle předpisů nesmí :-P

3 10
možnosti

P86e44t29r 55Š27t38ě56c80h

12. 1. 2017 11:58

Jinak ve světě se tuším při výsadbě stromů dodržuje ověřené pravidlo: minimální povolená vzdálenost od vozovky = povolená rychlost / 10, to redukuje počet nárazů tuším na 5% a ani při nich již nedochází ke smrtelným nehodám, protože vozidlo se stačí o terén dostatečně zbrzdit. Někde jdou až na vzdálenost=povolená rychlost

0 1
možnosti
ML

Pak je pochopitelně na místě otázka, zda má cenu sázet stromy do pole 90 m od silnice ;-)

Nezbývá než doufat, že se jednou dostane na pozici ministra dopravy někdo osvícený, který bouchne do stolu a začne konat - vykácí nesmyslné nebezpečné aleje podél silnic a konečně vysvětlí pomateným chodcům, že nechat se na přechodu zválcovat autem je hloupost R^

0 10
možnosti