- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
lehce ohnilý doubek, či bouček. to to kolem tý trati moc neudržujou, ale peněz to stojí.....
v soupravě Šlukafonů. Ať žije úsporný provoz po objektivních konkurzech na dopravce.
Jezdila jsem tou tratí spoustu let ale Rýmařov jsem ve vlaku nikdy neviděla cestovat
Jak je z obrázků patrné, tak trať vede poměrně hustým a zanedbaným lesem!
A ten strom byl nejspíš už dlouhá léta uschlý! Pak stačí lehké sněžení nebo silnější vítr a vlaky přestávají jezdit. Neměli by odpovědní pracovníci začít odpovědně pracovat a postarat se o to, aby tratě byly průjezdné a bezpečné?
Neměl by být někdo potrestán za obecné ohrožení?
Neměla by ta džungle být trochu prokácená, aby připomínala více železniční trať v Evropě 21. století než Indiii v 19. století?
To nejde. SŽDC totiž dostává od dopravců jenom nehorázný peníze. Na základní údržbu tratě je potřeba nekřesťanský astronomický peníze.
to u tohohle vlaku znamená v plné rychlosti, ne?
Mimochodem, jestli se nepletu, tak se dráhy dotují částkou 70Kč/km, takhle draho snad nejezdí ani pražští taxikáři. A 7 lidí ve vlaku je taky síla, i když oproti 1 člověku na trati Karlovy Vary-Merklín (vídáno z Hroznětína do Merklína a zpět) to je jako nebe a dudy.
Tak je to trasa Rýmařov - Opava, co dodat. To je taková opravdu ´lesní trať, hlavně část z Rýmařova, to se ten vlak doslova plete mezi pařezy.
Nejeli by levněji taxíkem?
Nejspíš se druhý vagón hodí při jízdě opačným směrem nebo v okolí koncových stanic.
co? To je mrzuté.
Takže nakonec všechno dobře dopadlo.
BTW - nebude ona Hana Válková nějaká rodina od Josefa Gabzdyla? Nebo spolu aspoň chyběli ve stejných hodinách češtiny.
Kriste Pane, tam je ale nádherný les... Musím se tam brzy vypravit. To je úplná idyla, tam na Rýmařovsku...!
je nespíš mongolské národnosti, který češtinu provozuje jako koníčka