Diskuze
Pro trať do Zlína za 9 miliard bude klíčové získat dva tisíce pozemků
Děkujeme za pochopení.
P62e22t74r 67K64r81e63j11z16e24k
Kvituji hlavně to,že trať by se v kvítkovické křižovatce měla dostat pod zem,ta křižovatka je celý den snad kromě noci totálně zasekaná už teď,kdy přes ni vede jedna kolej ne tak kdyby tam byly dvě.
M81a50r57e38k 66M60a75r10t96i38n
Jj, krátkej úsek de facto na lokálce za 9 miliard. Paráda. Postavit ovšem pořádnou trať do Liberce je prý moc drahé.
J85a12n 10M36a43l70ý
A proč by neměla vést pořádná trať do Zlína, zatímco do Liberce ano? Jiná věc je ovšem to, že termín zahájení stavby je už léta neměnný: za 3 roky. :-)
P10a20v83e32l 95K74o33l76a35c60e18k
Zdvoukolejněním trati se docílí větší kapacity a výrazně vyšší rychlosti, protože odpadne křižování. Vzhledem k rychlosti bude ochotni lidé přesednout z aut a nebude nutné budovat další 3 pruhy pro auta za několikanásobek ceny zdvoukolejnění. A to nemluvím o dalších nákladech na parkoviště.
Dále ze silnic zmizí hromadu pomalých souběžně jedoucích autobusů.
Aktuálně jezdí těch vlaků tak málo proto, že se jich na tuto trať více nevleze. A jsou tak pomalé, že v kombinaci s přestupem se z centra Zlína vyplatí jet na kole do Otrokovic.
K65a96r26e31l 61C36h56r28a59s19t65i43n66a
Nejsem nejmladší a za dobu, kam sahá moje paměť, bylo podobných projektů asi šest a přitom vše zůstalo při starém. Není proto divu, že všechny podobné články beru s velkou rezervou. V cestě dopředu je tolik úskalí (neschopnost, lhostejnost a lenost státních úředníků, ekoteroristé, kteří se specializují na rozbíjení koncepcí a neprůchodnosti řešení, nezájem zastupitelů všech úrovní...). Proto zůstávám v těchto věcech zdrženlivým realistou: pokud osobně neprolítnu lokálkou těchto slibovaných parametrů z Otrokovic do Zlína za dvacet minut, neuvěřím!! Tomáš Baťa, když potřeboval, aby se věci hnuly a v Otrokovicích mu ujel vlak, štval koně až na nádraží do Napajedel, aby byl ve Vídni včas! Kde jsme od Bati a kde jsme od svatých?
V98l15a43s53t40a 60H21l48i34s92n81i53k26o82v27s17k27á
Pane Karle, ony ty články nejdou číst už ani s rezervou. Jen během pár dní se objevilo tolik článků se stavebními aktivitami města, že člověk nevěřil svým očím. Nové tržiště, nová vstupní brána do fabriky, nové autobusové a vlakové nádraží, elektrifikace trati a přestavba kolejí (včetně tunelů). Ale jsme ve Zlíně. Takže, tržiště: problémy s majiteli stánků, nádraží: má financovat Zemek a v čích rukou nakonec skončí je ve hvězdách, trať z Otrokovic: výkup pozemků. Zatím stavby končí tak nějak polovičatě. Podchod jen část. Opravy chodníků tak nějak nejsou vidět (alespoň kolem divadla a přes kudlovskou přehradu). Cyklostezka centrem Zlína je opravdu výtvor. Takže jaká pak rezerva?
J80a13n 15F51o20j12t80ů
Pane Libigere, dosud jednokolejná trať se nebude rozšiřovat o další koleje, ale o další (jednu) traťovou kolej.
P16e34t74r 52K17o82t61o44l75a26n
Nez se tohle uskutecni najde se tam krecek a bude vymalovano.
P33e90t40r 78E45l73i49á68š
Zlín se zařadí mezi města s moderním dopravním terminálem evropských kvalit.
Zlín bude vždycky jen odbočka z Otrokovic, vždyť je to slepá kolej co končí ve Vizovicích. Podle toho co slyšel, je to celkem megalomanský projekt na to, kolik vlaků tudy jezdí. Navíc se má zrychlit spojení Zlín Otrokovice, ale zároveň ubude zastávek a tak pokud nechcete na Zlín-Střed a nebo k Tescu tak je stejně lepší volba trolejbus. Kdyby raději dostavěli ten náš půlobchvat Otrokovic.
P87e13t62r 46B15á85č68a
To tam nestaci ta jedna?
Udelat tri ctyri pruhy pro auta melo by to stokrat vetsi efekt.
P65e81t77r 96S45t38a87r31o23s95t50a
Ten "jeden" se určitě mezi dvěma tisíci určitě najde, takže zase nic.
M32i81r48o11s44l87a77v 42T39i86š79e38r
Tak snad některý z těch pozemků nevlastní někdo z Egerie.
I72v96o 11P46o92k12l44u93d92a
Megalomanský projekt s problematickými pozitivními výsledky. Stačila by elektrifikace současné trati, aby případně mohly rychlíky z Prahy končit ve Zlíně bez nutnosti přepřahat lokomotivu v Otrokovicích.
K32a70r42e19l 15C27h17r27a63s54t44i98n18a
Pane Ivo, a bude to stačit také za deset, patnáct let, když inovace se vzájemně předhánějí? Nicse nebuduje jen pro dnešek, ale vždy s vizí na řadu desetiletí.
Slovácko - Sparta 2:4, obhájce se strachoval o výhru, uklidnil ho Krejčí
Dvakrát přišli o dvoubrankové vedení, soupeři ale vyrovnání nepovolili a nakonec slaví. Sparťanští...
Mladý sparťan utrpěl v druhé lize vážný úraz hlavy, klub podal protest na sudího
Fotbalový talent Roman Horák, jeden z nejnadanějších současných sparťanů, leží po operaci s vážným...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Třetí stupeň poplachu, 13 jednotek hasičů. Na Zlínsku hořel kovošrot
V Tlumačově na Zlínsku hořel kovový šrot na autovrakovišti v průmyslovém areálu. Zasahovalo tam 13...
Při čelním střetu zemřela těhotná spolujezdkyně, řidička jela v protisměru
Dopravní policisté i kriminalisté stále šetří tragickou nehodu, která se stala minulý týden u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kvůli fraktuře lebky disciplinárka koná, viníkovi hrozí trest až na rok a půl
Disciplinární komise zahájila řízení s kroměřížským fotbalistou Tomášem Matouškem, jenž v...
Otrokovice postaví nové městské byty na místě starých Hurdisových domů
Už příští měsíc začne výstavba Nových Hurdisek, souboru 42 bytů určených pro nájemní bydlení....
Archeologové objevili v zahradě uherskobrodského kostela hroby ze středověku
Kostel Mistra Jana Husa je jednou z nejstarších památek v Uherském Brodě. Původně to byl kostel sv....
Moderní pětipodlažní porodnice pro Zlín. Kraj na ni posílá 1,4 miliardy korun
V polovině roku 2025 odstartuje ve Zlíně první z několika velkých staveb, které výrazně promění...
Kouč Jenáček o Ščotkovi: V juniorce býval expert. Prosadil by se i v NHL
Patří do silné generace vsetínských odchovanců ročníku 1995 a 96, která sbírala medaile v...