- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A přitom by stačilo Malinovského u UANu protáhnout až k řece, přemosti a napojit ji s odboučkou na obchodní zonu až na křižovatce Huštěnovická se silnicí 55
A co armáda, nepomohla by s výstavbou dočasného pontonového mostu ? V Plzni, při opravě Malostranského mostu, to takhle cca 2-3 roky bylo v provozu...
Opět se ukazuje, že hradiští konšelé dlouhodobě podceňují přetíženost dopravy ve městě a že nehledají řešení a spoléhají pouze na výstavbu D55. Prostě jeden most přes řeku Moravu ve městě nestačí a stačit nebude. Přitom o problémech se ví desetiletí, ale pravicová koalice řešení nehledá. Dnes je problém dostat se do Kunovic, ale přetíženost dopravy je každodenní. A to nehovořím o zvýšených emisích a hluku ve městě. Pane starosto začněte konečmě konat.
A kde by ten most jako měl být, aby dával smysl?!
Neznam casovy rozsah, ale jako dopravci mi dela kazda takova zprava vrasky na cele. Je to pak kolikrat opravdu veliky problem, kdy pokud obsluhujete zrovna tuto oblast a jezdite tam kazdy den, znamena neumerne naklady a co hlavne, pokud to prestane bavit zamestnance stat kazdy den hodiny v kolonach, tak se na to vykasle a mate tak poklizene.
Proto me nejvic vytaci pristup zadavatele a vykonavatele u techto staveb, kdy by se dle meho melo pracovat nepretrzite (hluk nehluk) a zkratit tak cas na polovinu. Momentalne to vidim na pracich u Kunovic, ktery je extra dulezity a omezuje neuveritelne dopravu. Proc se nepracuje 24h denne a neni usek rozsektorovan tak, aby na nem pracovalo nekolik pracovnich cet, opravdu nechapu?!
Jako dopravce - zaměstnavatel - jistě znáte pasáže zákoníku práce týkající se pracovní doby a doby odpočinku ....
Máte-li ve firmě jeden pracovní stroj příslušného typu a jednoho strojníka - další na pracovním trhu prostě nejsou - tak může pracovat jen osmičky, pokud budete mít náhodou dva, tak můžete udělat dvanáctkový turnus - týden práce / týden volna ale, řekněme skupinu 30 zaměstnanců, rozdělíte na dvě skupiny po 15, takže práci stejně nezrychlíte .. Vysoutěžená firma má určitý počet zaměstnanců a tomu přizpůsobila časovou nabídku a cenu ... konkurence je na tom stejně ... nebo to uděláme rychleji - nikoli za polovic, ale za dvoj / trojnásobnou cenu .... Práce v noci a noční BOZP holt něco stojí ... a musíme ty lidi "nějak uplatit", aby to byli ochotní dělat a hlavně je musíme sehnat od někoho jinému a tomu za půjčení zaplatit ...
Co je na tom k nepochopení ?
Pokud bude do té doby dokončena práce v Kunovicích, tak určitě nevznikne žádný zásadní problém. Holt to v určité době nebudeme mít tak jednoduché, jak jsme si myslely.
Nevznikne problém? Dyt to je jediná spojka Starého Města a UH. Za desítky let nedokázali vybudovat druhé přemostění 50 metrů široké řeky.
Když dostanu varování, že někde bude uzavírka a hrozí kolony, zařídím se podle toho. Když tohle varování dostane autíčkář, samozřejmě vezme auto a společně s ostatními tu kolonu vytvoří. A pak se diví. I přes to varování vytvoří ještě horší situaci než kdy dřív. Proč by se taky namáhal s vymýšlením nějaké alternativy?
A kde je obchvat či spíše spojka I/55 se II/497 směrem k Mesitu? Kdo se bude chtít dostat do Hradiště, tak jedině nechat auto na parkovišti u Albrerta a dojít po lávce do centra pěšky.
Tak si to ti ze západního břehu Moravy holt objedou přes obchvat a přijedou do UH od Kunovic. Nebudou stát v koloně a cesta jim líp uteče. Je třeba dívat se na věci i pozitivně, když to jinak nejde. Nadáváním se ta oprava nezrychlí.
Jakožto místní rodák tvrdím, že problémy s dopravou by byli třetinové , kdyby se už dávno realizoval kompletní obchvat města . Takto jen zažijeme to , co ostatní obyvatelé jiným měst v ČR , kdy doprava autem kamkoliv je více než jízda , popojíždění v nekonečných kolonách aut ..
Pěkně rozdrbané Hradiště. Teď jsou několikakilometrové kolony kvůli uzavírce z jiné strany kvůli neprůjezdnosti Kunovic. Hned, co si řidiči vydechnou, čeká je pak další zářez. Inu radní slovutného města jedou bomby
No ono se to bohužel jinak vyřešit nedá , viníkem je více než místní radní stát , potažmo ŘSD a parlament , ti všichni nás svojí liknavosti při přípravě tzv.liniovych staveb dostali do dnešní situace ...