Diskuse k článku

Kroměříž řeší před volbami opravu lávky přes Moravu, cihelnu či vodárny

Na otázky týkající se vybraných problémů v Kroměříži odpovídají v seriálu MF DNES zástupci parlamentních politických stran, které ve městě postavily vlastní kandidátku, a nejvýraznějších uskupení nezávislých.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T97o44m89a41s 19N47o36v84a51c28e75k 7611512846262

Pirát opět nezklamal, ale kdo ho zná osobně, tak ví... ve městě velikosti Kroměříže opravdu nepotřebujeme milion cyklostezek, prakticky odkudkoliv kamkoliv se dá dostat na kole úplně v klidu a bezpečně a nemusíme malovat cyklonesmysly co pár metrů v každé ulici.

Lávka měla už dávno jít k zemi, když bylo jasné, že se bude muset zavřít na x měsíců a složitě opravovat.

Co se týká dopravy, jsou nějaké místní problémy s parkováním, ale nic velkého a není mi jasné, kam by chtěl Krejčíř ještě zakázat vjezd v centru, tak jak to je, to bohatě stačí. Jediné co by stálo za úvahu, je parkování u centra nebo zvážit místa s krátkodobým parkováním ve špičkách.

Spíše by se mělo tlačit na veřejnou dopravu, aby byla použitelná a aby člověk nejel třeba do Zlína hodinu autobusem - tj. tlačit i na kraj, aby konečně něco dělali a jen nedávali hloupá omezení dálkovým autobusům, které by šlo krásně do Zlína využívat, ale nesmí se to...

+1/0
27.9.2018 0:46

T35o46m40a57s 62N76o90v83a63c73e39k 7891592796352

Co se týká MHD, taky město ukázkově zaspalo v době, kdy tu byla možnost druhého provozovatele, který udělat pro MHD víc, než město za x let... bohužel zde jde o to, aby KTS měly jistý kšeft (a někteří lidé v nich), takže místo spolupráce ho město zadupalo do země a ze slibů, že samo převezme některé jeho věci (když už nechtělo spolupracovat) nezůstalo vlastně nic a MHD je stejně mizerná jako dřív, ba ještě horší. V pracovní dny to ještě jakžtak jde, ale později odpoledne či víkendu jsou úplně mizerné. A najednou se všichni probrali před volbami a chtějí "lepší MHD", která už tu byla před několika lety (CNG, klima, taktový JŘ, spoje do okrajových částí, návrhy i nových linek či úprava stávajících...)

0/0
27.9.2018 0:50

J54a30k33u91b 50Z92a29c50h 3165556563930

Jen pár bodů k Vašemu komentáři.

- ona oprava lávky není až tak složitá a po opravě může sloužit další dlouhá léta. Spíše nějakou dobu trvala studie, která měla zjistit v jakém je most stavu, zda půjde opravit a za jakých okolností (i finančních možností), a podobně.

- problémy s parkováním má město velké. Není to jen o centru msta, ale i o jednotlivých sídlištích. Zaparkovat dneska na Oskole nebo na Zacharu je problém. To samé se ale dá říct o centu města. A upřímně řečeno.. Historické město jako je Kroměříž si zaslouží více než to, že například Riegrovo nám. dnes slouží jako parkoviště, místo aby bylo plnohodnotným městským prostorem. Je třeba vytrořit záchytná parkoviště na obvodu centra jak pro obyvatele, tak pro turisty. Vhodné lokality jsou, např. bývalý "Lazaret".

- MHD v Km je kupodivu na docela vysoké úrovni (hl.co se obslužnosti linek) oproti jiným, stejně velkým městům. Jako příkla dmůže sloužit U.H., kde MHD je katastrofální a to se jedná prakticky o tři města spojená v jedno.

- co se cyklotras týče... já jsem motorista... auto využívám v daleko větším poměru oproti kolu. Nicméně Kroměříž protíná několik dokonce i významných cyklostezek, které jsou prakticky mezinárodní... a tady je dobré zapracovat lépe na zázemí pro ně.. informační systémy v centru kudy kam a podobně. Nemusí to být pouze o "kreslení čár na silnici".

0/0
27.9.2018 10:27

Najdete na iDNES.cz