- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1 km cesty a za 14 let není ani metr .
Kdyby se tak rychle stavily dálnice, tak jsme na trati Praha - Brno ještě ani nekopli do země.
Ostuda
A proč vám to nezařídí Čunek, vy chachaři?
Výkupní ceny nemovitostí, ve stavbou dotčeném území,kterou si MMZ před lety zadal vypracovat byly a jsou úplně mimo realitu.Je jasné, že chtějí jako investor ušetřit,kdo chtěl prodat již dávno prodal. MMZ nesmí již rok brečet že výkupy jdou pomalu, je zapotřebí vyplatit lidem co jim náleží, nebo zajistit výstavbu adekvátní náhrady. Při vyvlastnění se bude soud ptát, jak a kdy k ceně dospěli. Pokud předloží co mají, tak to smete ze stolu.
A k čemu? Prostudujte si prosím CELOU níže uvedenou diskuzi.
Po dobu výstavby D49 po Fryšták to bude pouze k zotročení východního Zlína natažením další dopravy. Vidím to tak, že i po dokončení výstavy D49 bude přivaděč Fryšták sloužit POUZE východnímu Zlínu.
Není kam spěchat, D49 hned tak nebude...
Výstavba obchvatu Zálešné bude jednou nevyhnutelná-. Bude to po výstavbě D49 Hulín - Fryšták a po dokončení přivaděče Fryšták.
Háček je v tom, že HOSPODÁŘSKÝ VÝBOR POSLANECKÉ SNĚMOVNY 222. USNESENÍM zakázal ŘSD investiční činnost na D49 po roce 2013.
Sám si zdůvodňuji utrum tak, že v současné době budovaná D49 by vyhověla lepší polňačka. Zádveřice a Vizovice navrhují na stávající 1/49 doplnit stoupací pruhy, což dovoluje BUDOUCÍ PLÁNOVANÉ ZATÍŽENÍ. Jenže takovéto plánované zatížení se DIAMETRÁLNĚ ROZCHÁZÍ s budoucností, kdy reálná a zrealizovaná D49 sáhne mezinárodní dopravu na Slovensko od polských hranic po Břeclav.
Obchvat zálešné, přivaděč, D49, elektrifikace železnice, .... nic prostě nic, furt se jenom slibuje
Protoze nikdo vam nedokaze dat vic, nez ja dokazu slibit. :-)