- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co takhle lávka nad Paseckým potokem pro cyklisty z nejlidnatějšího zlínského sídliště, aby konečně mohli bezpečně jezdit do centra?
Nebylo by lepší tam natáhnou dráty, než kupovat hybridy s omezenou životností?
Proč se tady pořád investují stamiliony do trolejbusů, kterými jedou 3 důchodci. Je třeba se zamyslet nad koncepcí, ne bezhlavě utrácet dotace. Zlín má nejmodernější vozový park v ČR, problém bude jinde....
Me se libi to nadseni mestskych dopravcu napric republikou nakupovat hybridni trolejbusy na baterie... otazka do budoucna: za jakou dobu se budou muset vymenit ony baterie a hlavne za kolik???
Jen bych opravil autora clanku o intervalech stavajici linky c. 4. Linka 4 ma ve spickach interval 15minut, interval 20 minut v ostatnich casech, vcetne sobot a nedeli. V casech od 20h je na ctverce interval pul hodiny. Jinak ted na vrsavu,kaufland jedou ve spicku do hodiny 4 ctverky a tri autobusy 34/35/36, dohromady sedm spoju do hodiny. Ted to budou podle autora pouze 4 spoje. Tomu se rika manipulace s fakty.
Něco mně napovídá, že by se měl řešit dopravní skelet města Zlína, protože je vyčerpaný. Rekonstrukce Lesního hřbitova za dotace EU a dopravní prostředky, které se změní časem v železný šrot by mohly počkat.
Řešení dopravy zatraktivněním MHD je správný krok. Nelze vše řešit jen dalším asfaltem a betonem.
Hybridy do Příluku jezdí už dnes, ještě kdyby dělal jízdní řády člověk, který občas trolejbusem jede. Při cestě z Příluku je problém přestoupit na trolejbus na Lesní čtvrť. Na zastávce Slovenská třináctka odjíždí 2 minuty před jedenáctkou od Příluku. Další jede většinou za 20 minut, takže lidé, kteří vyzvedávají děti ve škole na Slovenské, chodí raději pěšky. A mimochodem, minulou sobotu jsem chtěla na Lesní čtvrť kolem 10hod a 13 jede také jedna za hodinu. Už se nedivím, že lidé raději jedou autem.
jj, návaznosti spojů , nekonečná zlínská groteska.