- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě pred 10 lety ji neměl žádný:-D
No ono klimatizace v mhd, kde se otevrou a uzavrou vsechny dvere kazdych 150m, je podle me ukazkovy priklad plytvani. Klimatizace v mhd vozech neni bezna ani v jinych mestech. Podle me by dopravni podnik v ramci efektivnosti pred rozsirenim klimatizace mel zavest poptavkove otevirani dveri.
Asi jsem jeden z mála, co se vozům s klimatizací přes léto vyhýbá, protože mi ty vozy příjdou překlimatizované.
To se vám jenom zdá, jelikož rozdíl mezi nastavenou teplotou na klimatizaci a reálnou ve voze je zhruba polovina toho co mezi venkovní teplotou a klimatizací. Venku jen 26°, klimatizace 22° a ve voze 24°. A i tak si lidé stěžují, že je tam zima, protože to kupodivu chladí studeným vzduchem.
„Venku panují třicítky, přesto jsem na trati mezi Zlínem a Otrokovicemi nepotkal ještě ani jeden klimatizovaný trolejbus. A to někdy jedu i pěti spoji,“ postěžoval si Petr Kovář
Nesmysl, kdykoliv jedu z Jižňáku do Otrokovic, tak VŽDY je to trolejbus s klimatizací. Jenom nesmí být cestující i...ti a otvírat okna v klimatizovaném voze. Pochopitelně potom řidič klimu vypne, protože je to zbytečná ztráta energie.
Kamarád je ze Zlína a často si stěžoval že v zimě v tamní MHD moc netopí. Ale vždy když jedou bezďáci, prý je tam hic :)
Stejná situace je na železnici. Soupravy ČD Praha-Luhačovice jsou sestaveny pouze z pěti vozů (vetšinou přeplněné) a klimatizaci mají pouze 2 vozy a to ještě když funguje...
Víte, že vozy Bmz234 disponují polostahovacími okny, které v rychlosti 160 km/h vůz vychladí. Mám to osobně ověřeno.