- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
MUsím se zeptat zase, odkud ta dálnice má odsát auta? Z průjezdu Zlína a Otrokovic těžko, to je hodně jiný směr.
Především z kvítkovické křižovatky. A ze všech obcí na trase.
Díky bohu za každý kilometr. Chtělo by to ale stavět asi tak 10x intenzivněji.
Jinými slovy: obchvat Uherského Hradiště dostal přednost.....S obchvatem krajského univerzitního města se ještě ani neuvažuje. A bude hůř, na to se dá vsadit boty.
Bohuzel obchvat zlina tusim zarizli sami radni a zastupitele zlina a zrusili stavebni uzavery a tusim i zmenili up. Na druhou stranu je zlin hodne problematicke misto a obchvat temer nesel vest rekneme od buresova na vychod bez masivniho bourani zejmena v zelechovicich, luzkovicich a lipe ci nekolika miliardovych tunelu.
20 let se čeká na 8 km dálnice! Ta už měla 20 let stát. Neefektivní řízení státu je důvod, proč máme 30 let po revoluci třetinové platy, než Němci. Hňupi!
Zrušení národních výborů, demokratizační rozdrobení rozhodovacích pravomocí mezi spoustu nespolupracujících úřadů, systémová podjatost stavebních odborů na městských úřadech a stále horší stavební zákon, tak se nedivte.
Vláda příští týden projednává věcný záměr zcela nového stavebního zákona. Ten by měl opět sjednotit všechna řízení ohledně staveb do jednoho kolečka, řízeného nezávislým stavebním úřadem, kde budou ostatní úřady povinny se informovat navzájem a vyjadřovat se v rámci jednoho jediného řízení - všichni, od obcí přes hygieniky a památkáře až po hasiče. A bude tam fikce souhlasu pro případ, že se ten který dotčený subjekt nevyjádří do 30, resp. 60 dní - to by mělo obrovsky zrychlit a zjednodušit všechna řízení (například když památkový úřad uvidí, že stavba se vůbec netýká nějakého zájmového území, nemusí reagovat vůbec - dnes je naopak povinen napsat dopis, že nic nenamítá). Kompetenčně to ale bude měnit více než 40 zákonů a už teď se zvedá vlna nevole starostů, že nebudou moci z titulu funkce ovlivňovat pracovníky stavebních odborů...
Doufejme, že to "aktivisté" (bývalý Ekologický právní servis) nezablokují jako průmyslovou zónu Holešov nebo D49. I když je pravda, že dnes už mají své zastoupení i na kraji, tak by se snad dalo výpalné vyřešit hned a bez zbytečných průtahů...
Jestli křeček (kterého nikdo mimo ekoteroristů nikdy neviděl) žije někde u Holešova, tak by bylo hodně divné, kdyby nežil i u Starého Města...
Rád se budu mylit; možná už jim ŘSD platí výpalné rovnou dopředu...
No někteří se tím celý život úspěšně živí. Takový Miroslav Patrik, ten je vysmátý. Škodit všem za každou cenu, jen být vidět a vydírat stát.
Já jsem hlavně dodnes nepochopil, proč se dálnice staví, soutěží po 5-8km. To nemohou rovnou vysoutěžit 30km? Proč je to takto na malé úseky?
Protože český bo.del.
Vzhledem k tomu, že se soutěží dopředu a od vyhlášení tendru do zahájení výstavby to trvá roky, musí si zhotovitel de facto blokovat kapacitu a čekat, až se mu ŘSD uráčí předat staveniště. Což může být za dva měsíce, nebo za dva roky. A je logicky daleko méne ztrátové, blokovat si lidi a dodavatele na úsek dlouhý 8 km, než na kilometrů 30...
D35 by se měla stavět naráz ve všech úsecích, špunt u Křelova a ne úseky, kde projede pár aut
Jenže to by národ musel volit někoho jiného, než soudem usvědčeného lháře a agenta StB a dotačního podvodníka. Takže je vidět, že většina obyvatel ČR má prostě jiné priority, než zdejší diskutující.
Škoda že se nedočtu jak staví okruh kolem Prahy a městský okruh. Dále D3 a za Brnem dalnici na Vídeň, no a samozřejmě pokračování dálnice z H.Kralové aby se trochu pomohlo D1.
O tom sním když spím.
Bohužel moje sny jsou jen mé.
To víte, samosprávy a aktivisté mají silnější slovo než ŘSD.
Teda preju jim vse dobre ale tihle ani nevedi co je to poradny provoz a jeste jim tam postavi dalnici. Proc proboha nestavi D35 napr?
D 35 je ve výstavbě, letos se začal stavět cca 18 km dlouhý úsek