Úterý 21. ledna 2020, svátek má Běla
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 21. ledna 2020 Běla

Diskuse k článku

Silničáři už upravují trasu D55 u Starého Města, budování začne příští rok

Silničáři začali pracovat na úseku dálnice D55 z Babic do Starého Města. Osm kilometrů dlouhou silnici budou stavět tři roky. Následovat mají další části dálnice až do Moravského Písku. Ředitelství silnic a dálnic chce mít ještě letos stavební povolení také na první úsek D49.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D17a25r87e81k 93R40u33s29n62á83k 1748247444538

Cože? 8 kilometrů za 3, slovy tři roky? 8-o tak to jo. Řekneme si za 5, 6 let ;-D

0/0
17.11.2019 19:57

D82a51r30e17k 94R15u65s25n28á67k 1758957414438

Cože? 8 kilometrů za 3, slovy tři roky? 8-o tak to jo. Řekneme si za 5, 6 let ;-D

0/0
17.11.2019 19:54

V37í61t 31B79r83z48o93b35o48h72a60t37ý 7300982473501

Článek zapomněl dodat, že běží přípravné práce, ale zhotovitel dálnice ještě není vybraný, protože stále běží VŘ.

0/0
13.11.2019 15:35

M56a63r33t71i97n 83P95e38t58r 2744914964303

„Začali jsme v říjnu sejmutím ornice v místech, kde žije bobr. Jejda a kde je ten lůzr z Egeriou, či jak se ten ekoteroristický spolek jmenuje?

Jinak radovat se myslím budou řidiči až v době, kdy po té silnici pojedou.

0/0
13.11.2019 12:08

M97a97r88e91k 11G62a94j40d94a 4583574126562

Pokud se nepostaví Bzenec Rohatec, jakože nepostaví, tak Bzenec, Veselí, Vnorovy, Strážnice a Petrov budou neobyvatelné. Raději to neměli stavit, když nejde pokračovat.

0/0
13.11.2019 11:18

A56n66t84o66n76í76n 89Z28e41l18i70n39k76a 5344518345730

A co horšího. Ve Zlíně se poplašuje s D49, která vytvoří OBCHVAT Zlína pro dálkovou dopravu. Z 8% stávajícího tranzitu odebere cca 2% zatížení. Při denním 40 tisícovém průjezdu ve středu města Zlína by se o nějaké úlevě nemělo ani mluvit.

Nehledě na to, že Poslanecká sněmovna ve svém 222. usnesení přikázala Ministerstva dopravy od roku 2013 ukončit financování D49.

+2/0
12.11.2019 19:50

J12a38r28d66a 61P39r40o16c46h87á81z26k67a 5733243940369

Bohuzel samosprava zlina uz dve dekady funguje stylem, to neni investice mesta, tudiz to neni nas problem, za to muze stat. Senator a poslanci za zlinsko jsou neviditelni v prosazovani zajmu regionu zlina. Proto se neni cemu divit, ze rekonstrukce a elektrifikace zeleznice se neustale odklada, dalnice d49 ceka 10 let na stavebni povoleni a neexistuje zadny rychlostni obchvat mesta ani na papire a v up.

+3/0
12.11.2019 20:48

A49n70t72o17n25í29n 39Z86e65l88i28n62k33a 5374538155310

Investice města to skutečně není. Vše od opravy Zásad Územního Rozvoje až po kolaudaci je to v referátu MD a ŘSD.

Problém magistrátu to ovšem je a TO KARDINÁLNÍ.

0/0
13.11.2019 8:16

A56n28t83o88n93í36n 53Z59e39l87i18n12k73a 5444568435500

Upřímná gratulace do UH, Luhačovic a Uherského Brodu /tam se již vykupují pozemky na druhý obchvat města/. Jenom ve Zlíně se čeká až zahřmí.

+3/0
12.11.2019 19:20

J83a79r60d66a 86P18r87o79c95h50á22z53k23a 5593373200469

Mne se libi dlouhe kolony pomalu pojizdejicich aut rano do Zlina a odpoledne opacnym smerem zejmena v Zelechovicich a Priluku. Co na to samosprava nejen Zlina ale i Zelechovic, Zadveric, Lipy, Vizovic a Slusovic a jejich okolnich obcich? Myslim, ze za dane situace budu jejich obce ve velmi tezke pozici, obzvlaste, ze kdyz v nasledujicich 20 letech neni nejmensi sance na zlepseni, se vsemi negativnimi dusledky vcetne poklesu cen nemovitosti v teto casti Zlinska.

+2/0
12.11.2019 19:37

A27n94t21o47n55í44n 29Z56e84l41i30n83k91a 5544718285820

Velice špatná situace bývá ve špičky na Štefánikové. Jednou jsem stál až u 91. budovy a až na třetí zelenou se dala projet křižovatka s Březnickou. Jindy zase pokažený náklaďák u Terna ucpal centrum Zlína.

Co se děje při nehodách v okolí 4 proudé T. Bati /1/49/ a okolních komunikacích nemá cenu vypisovat.

Několikrát jsem si všiml, že rychlá v časové nouzi pospíchá přes příčné prahy na Mostní.....

Zlín by měl být připraven na to, že D49 bude jednou mezinárodní komunikace a že tranzit přes Zlín bude desetinásobný oproti dnešnímu stavu.

0/0
12.11.2019 22:43

M53i73r53o64s69l20a94v 19T97i85š41e16r 4269379794902

Proč by v případě vzniku D49 měl být desetinásobný tranzit přes Zlín? Podle vás tranzit bude jezdit přes Zlín místo toho, aby jezdil po D49? Trochu zvláštní názor.

0/0
13.11.2019 8:51

A37n27t60o32n13í38n 44Z41e19l11i76n67k94a 5134948505340

Budoucí zlínský tranzit na Otrokovice a celou Jižní Moravu z východní strany /Slovenska/ a zpět nepojede na Hulín po D49 a D55. ale přes Zlín po 1/49 - třídě T. Bati, protože to bude o 30 km kratší. Přirovnal bych to k tomu, že si při cestě z Lípy do Otrokovic ještě zajedete na sváču do Kroměříže.

D49 bude JEDNOU mezinárodní tepna, která stáhne dopravu na Slovensko od polských hranic po Břeclav. Zlín na to MUSÍ být bez jakékoliv diskuze připravený rychlým obchvatem s dlouhými nájezdy. Zkrátka prvotřídní státní komunikací 1. třídy.

Již v této současné dopravní situaci jde o havarii životního prostředí středu města. Zatím nikdo nepřišel s lepším řešením jak odstavit tranzitní, cílovou a zdrojovou dopravu města, to je 70% stávající dopravy. Viz ̈nový Generel dopravy města Zlína.

0/0
13.11.2019 11:41

M40i16r63o66s81l56a84v 25T37i56š58e86r 4509679134492

Nikdo normální nepojede přes ucpané město, ani když to bude o 30 km kratší. Ve světě je běžné, že dálniční trasa prodlouží cestu i o desítky km, přesto se jede po dálnici, protože i tak je to rychlejší. Stačí se i u nás podívat na Pražský okruh (D0). I když je cesta po něm nejméně o cca 10 km delší, je spojení východ-západ minimálně o polovinu rychlejší, než cesta přes město.

Naše situace: Průměrná rychlost přes centrum města je tak 30-40 km/h (budu počítat 40, jako optimista), což platí ještě více ve zlínském údolí, kde je mezi Lípou a Otrokovicemi přes 20 světelných křižovatek. Po dálnici je průměr těch 130 (provoz v diskutovaném úseku Lípa-Otrokovice rozhodně nebude extrémní). Je to 20 vs 60 km trasa. Údolím to bude nejméně na 30-50 minut (minimálně 25 minut to už teď trvá jen ze Želechovic, a to mě nezdržuje šílená špičková kolona od Lípy, ta je tak na +10-20 minut), okolo po dálnici maximálně 20-30 minut.

Určitě se najdou blázni, kteří pojedou přes Zlín, místo po D49, ale rozhodně nezpůsobí desetinásobné navýšení - jakákoliv čísla by byly jen vaše nebo moje dohady, ale s jistotou můžeme říct, že se rozhodně nebude jednat o násobky. Už jen proto, že kdyby se ta zvýšená doprava měla nahrnout do údolí, jak (špatně) předpovídáte, tak se konec "lípské zácpy" přesune až za lípský dálniční nájezd někam směrem k Zádveřicím a nejpozději na tomto nájezdu všichni, co jedou do Otrokovic a kamkoliv dál, najedou na dálnici, protože nejpozději po první zkušenosti budou všichni vědět, že tak je to rychlejší. Podle mě se pravidelní řidiči z východu kraje naučí najíždět na dálnici nejpozději u Vizovic - protože to bude rychlejší.

+1/0
13.11.2019 13:42

A92n64t37o20n95í78n 24Z38e21l55i67n42k37a 5234938895900

Proč počítáte, ŽE TYTO HRŮZY vydrží i v budoucnu?? Jednou bude dálniční sjezd z D49 v Lípě a dál se bude cestovat přeloženou 1/49 mimo Lípu, Želechovice, Zlín a Malenovice průměrnou devadesátkou!! Jedině takové řešení má v 21. století šanci. Garantuji Vám, že to nebude trvale jako u hlupáků.

0/0
13.11.2019 16:50

T85o31m26a34s 54N69o75v16a74c80e85k 7531672436732

Patrik přestěhuje křečky od Holešova v batůžku a nic nebude (zase).

+3/0
12.11.2019 17:40

L27e12o48š 67P39a38l60u90z35g54a 9366882515871

Jestli chcete uronit slzu, tak se raději podívejte na ty stovky rozestavěných kilometrů dálnic v Polsku:

http://ssc.siskom.waw.pl/

V současnosti se tam staví nebo jsou podepsány smlouvy s dodavateli na cca 950 km dálnic. V celém Česku chybí dobudovat nějakých 700 km a jejich dostavba je už nyní plánována na minimálně dalších 15 let!!

ANO... někde už je líp.. A jestli tady někdo maká, tak soudruh Babiš to zcela evidentně není...Rv.

+10/0
12.11.2019 17:32

E24d62a 67S95t68á81r80e33k 6686194672446

Přesně, oproti všem našim sousedům je to u nás neskutečná bída a vinu na tom nesou v prvé řadě naši zákonodárci.

+1/0
12.11.2019 19:28

M88a14r43t51i67n 86S34t68a20c21h 7551325602526

mnohdy blokuji stavby dálnic městské části, města a vesnice podél trasy dálnice a dokud se to nezmění tak se stavby dálnic nezrychlí

0/0
13.11.2019 8:59

Premium

Proč vyhraje vodík. Vynálezce Tůma má o budoucnosti automobilů jasno

Už před dvaceti lety se projel vodíkovým autem, kterým chtějí Japonci na letošní olympiádě v Tokiu propagovat...

Premium

Převratná metoda z IKEM: jak zhubnout přeprogramováním metabolismu

Lékař Marek Beneš je už třetím rokem vedoucím lékařem projektu, při kterém se pomocí laseru „oslepí“ nervové buňky...

Premium

Přivřela oči a doufala v polibek. Manžel ji místo toho shodil ze srázu

Ležela vedle něj a pravidelně oddychovala. Odtáhl se od ní, co mu jen postel dovolila, a otočil se zády. Musí to udělat...

Najdete na iDNES.cz