- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A nemohla by se spíš slečna věnovat designu souprav metra? Ty jsou v tunelu mnohem častěji než tramvaje, spíš bych řekl, že jsou tam s železnou pravidelností, tak jako vibrátor, než se vybijí baterky
Každopádně, vibrátor napájenej trolejí by mohl bejt zajímavá inovace.
Jo, jo, nedošly by mu nikdy baterky
Tramvaj je hezká a vibrátor nedokážu posoudit. Mně se každopádně úplně nejvíc líbí designérka Marešová.
jenže máte smůlu - ujíždí na tramvajích.
Pokud ji má jako tunel, pak souhlasí
Jojo, oboje vibruje, zvlášť při vyšších otáčkách.
Její první výrobky byly příliš velké a nehodily se než ku ježdění po kolejích.
no snad se tím neinspirují výrobci obou těch věcí :-)
To je titulek, za který by si styděl i ryzí bulvár....
Koukám, že už Babiš koupil i Óčko. Jasně, na mládeži, budoucích voličů a konzumentů se musí propagandisticky pracovat už od mala.
Už? No já nevím, ale Óčko koupil zároveň s Mafrou...
Ale u tramvaje jsou dulezite i vnitrni rozmery. Nejaky podobny designer fallů asi navrhoval ty uzke saliny v Brne. Tam kdyz sedi lidi naproti sobe tak tam nejde ani projit pomalu.
Když je DPmB koupil, podíval jsem se na oslavné fotky v novinách a zhrozil se, že je to šalina navržená pro město s jinou dimenzí tratě, jako je např. Mnichov, kde jezdijó šaliny úzký tak, že namísto naší klasiky 2 sedadla + průchod + 1 sedadlo je to jenom sedadlo průchod sedadlo.
Ale pokud vím, nechal je snad Havran všechny přestavět, ne?