Diskuse k článku
Boj o přežití ve vlnách Karibiku. Prvně přistál proudový letoun do moře
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
V53l76a72d44i60m31i94r 79H92o62l74y 6467776341432Kapitán DeWitt byl šest měsíců po havárii propuštěn, bez oficiálního zdůvodnění. Do kokpitu dopravního letounu se již neposadil. Dodnes trpí psychickými problémy a pocity viny za smrt cestujících. Dožít se devadesáti let se každému nepodaří, ale jestli z toho 53 let trpí psychickými problémy a pocity viny, tak asi není o co stát. |
![]() |
R27o28b42e81r81t 10V20á82l81e35k 7201760910857Vůbec si nedovedu představit toto relativně malé letadlo v takových vlnách, se nedivím. že za 10 minut bylo u dna. |
![]() |
P53a17v82l56a 72K78v31a20p49i92l37o17v81á 7809938594747To se tak jedna, co létání vždy musí přetrpět, vrátí předevčírem z Karibiku a dnes si přečte tenhle titulek. Tak díky bohu, že v perexu je rok 1970 |
![]() |
R35a56d85e61k 74P30a91n63c76h24a60r25t94e67k 6423273793286Díky bohu, že to vyšlo až po vašem návratu .... to bych si nevzal na svědomí. ale vážně ... cílem není strašit, ale ukázat, jak chyby vedly k opatřením ne jejich předcházení nebo eliminaci následků |
![]() |
P73a40v22l60a 94K85v16a77p48i54l73o27v39á 7879328594837Jasně. Já to chápu. Je to paradox, že přestože se bojím létání, tak létám a ještě sleduji dokumentární seriál Letecké katastrofy. A tenhle váš seriál taky pravidelně čtu. Ale taky si uvědomuju, že každá tahle tragédie vede k vyšetřování s zvýšení bezpečnosti. Jasně že si umím spočítat pravděpodobnost úmrtní v letadle nebo v autě. Úplně jednoduchá rovnice je že neznám osobně nikoho, kdo by zemřel v letadle ani byl účasten nehody, ale mám (měla jsem) pár přátel, kteří zemřeli na silnici a účastníků dopravních nehod se zraněním jsou mezi blízkými už desítky. Jenže když to letadlo startuje mám iracionální emoční strach. |
![]() |
V29o15j33t78ě85c89h 92B94u64č70i94n54a 9354937892117Hezky popsána hodně tragická situace, spoustu komunikačních chyb kapitán vyvážil zkušenostma. Přistávat do těchto vln chce víc než štěstí a neposlal letadlo na 3 kusy ke dnu rovnou. |
![]() |
J62o29s28e62f 74V60a10l55a 9950813473883more s vlnami podle Beaufortovy stupnice 6-8 tam bych se poxxxl strachy i na voru, natoz ve vode po havarii letadla. kazdych zhruba 10 sekund 6 vyskovych metru nahoru a zase dolu - viditelnost tak na 20-40 m, podle toho, kde je zrovna vlna . A to jsem byl 8 mesicu na namorni lodi.....nastesti meli v Karibiku teplou vodu, v severnim Atlantiku by ve vode neprezili vice nez 5 minut. |
![]() |
I59v83a71n 91M44o82r22a22v56c48i87k 3504280645402Dobré čítanie. Vďaka |