Diskuze
Dvě katastrofy, jedna příčina. Výrobce tajil konstrukční vadu a neopravil ji
Děkujeme za pochopení.
Host
Dvě katastrofy jedna příčina
Firma se na to prostě vyflákla! Naneštěstí NTSB nemá žádnou pravomoc
doporučení jakkoliv vymáhat!
Host
To je počtení
Tak jsem se pobavil. Přesný obrázek post sovětské gubernie. Stádečko "expertů" tady bl.ijí jednu větší hloupost než druhou. A takto to vypadá ve všem.
VyMeTaky.2
Zaujalo mne,
jak odborný personál mají žabožrouti na letištích, že nezavřel vrata proto, že neuměl přečíst anglicky psaný nápis.
Host
Re: Zaujalo mne,
On je zavřel(páku stlačil), ale nezkontroloval je přes "díru" ve dveřích.Přiznejme si že to je ale výsměch od výrobce.
Angra
Re: Pěkně popsaný jeden díl seriálu
Ano presne tak, take jsem ten serial a zrovna i tento dil videl. Mozna, ze se zde nekdy dockame i prepisu nejakeho dilu Krakonose a Trautmberka
Host
zasouvací
Proč tam nedaly dveře zasouvací? Ušetřili by tím místo a mohly by být i jakoby vevnitř ne?
Host
Re: zasouvací
chtěli uvnítř ušetřit místo, proto se dveře otvíraly ven
Host
DC-10: 25 milionu hodin provozu !
mel celou radu svetovych oceneni a DC-10tky naletaly za dobu sve existence vic nez 25 milionu hodin. Stavel se v Long Beach (California) Douglas Aircraft Co (nyni Boeing commercial airplanes) Vyroba zacala v r.1968 a prvni dodavky od r.1971. Vyroba (386 kusu) bezela do r.1989 s jednim kusem. 60ks bylo vyrobeno v provedeni KC-10 tanker/cargo pro USAF.Vyrabelo se sest provedeni DC-10 a to pro 250 a 380 pasazeru.
Letoun byl staven na max 4000 mil (6436km) GE motory CF6-6 kazdy na 17,444kg.
Prvni let byl 29 cervence 1970 o rok pozdeji dostal certifikaci od FAA. Letouny slouzily hlavne v AA a UA (obe USA).
Velmi jednoduchy kokpit je zde:
http://www.skycontrol.net/UserFiles/Image/FSHardSoftware_img/200706/200706just-flight-dc10-2.jpg
Host
Re: DC-10: 25 milionu hodin provozu !
Nic ve zlém, ale asi máš hokej v jednotkách. Kdyby sis to po sobě přečetl, možná bys na to přišel, ale hádám, že nám nechceš tvrdit, že to letadlo má maximální životnost 4000 mil jak uvádíš . A to o těch motorech si mám vysvětlit jak. jako že mají tah 17,444 kg? Nebo že váží 17,444kg? No blbost je obojí, že?
Host
No co, britové se s de Havilland Comet
trefili až na počtvrté. Předchozí tři verze padaly jako hrušky a to prosím už při běžném komerčním provozu.
Host
Re: No co, britové se s de Havilland Comet
Detailisto, taková kosmetická drobnost jako radiusy na okýnkách a šíření trhlin... Holt výzkum si žádá oběti.
Host
Jak napadnout USA aspon jednou denne v tisku?
Snadno a rychle: Vytahnou se skoro 40 let stare nehody jednoho typu letadla, mimochodem velmi uspesneho a bezpecneho na tehdejsi dobu i vyspeleho a pokusi se ctenarum predvest odstrasujici dopravni letoun DC-10.
To, ze turecka aerolinka neposlala nikdy letoun do servisu k dulezite oprave - se nebere.
Host
Re: Jak napadnout USA aspon jednou denne v tisku?
Je to upoutavka na porad, ktery byl prave ten den vecer vysilan v TV - proto to tu je.
Host
Turecke aerolinky se na to vyflakli..
Tak vazna konstrukcni vada ktera se na 100% odstranila na vsech americkych aerolinkach, nestala Turkum za to, aby ji opravili. Zrejme jeli podle stareho sovetskeho hesla "Nas mnogo".
Douglas DC10 ktery VYRABEL kdysi Mc.Donnel Douglas byl skvely letoun ktery naletal tisice a tisice hodin.Po nem prisly MD-10 a MD11 ja v tom rad letal. Byly to tiche a prostorne masiny..
Novy Boeing Dreamliner je letoun nove generace. Velmi skvely,usporny,rychly a ta spravna velikost. Zajem o ne je uzasny. Skoda ze s nim ma Boeing ma zpozdeni. Na rozdil od Airbusu vsak nedostava ZADNE dotace od vlady, jen vladou placene zakazky na na vojenske letouny a zarizeni.
Luo
Re: Turecke aerolinky se na to vyflakli..
Vojenske letouny McDonnel byly velmi dobre ~ proc? Protoze stary pan Mc Donnel denne inspektoval jak vse jde. Douglas byl fajn az kdyz se sloucil s McDonnelem.
BTW ~ Kdyz jsem pracoval pro Federální letecký úřad, jsme meli letadlo Convair 580 ktere melo take problem se zavazadlovymi dvermi. Asi 6 krat se nam otevrely kolem 2000m, a proto ted na levo neslysim.
KVÍZ generála Pattona. Vypořádejte se s ocelovou lavinou
Jak jste dobří v tancích, poznáte je nejen na plese, ale i v následujícím kvízu. Kvíz je zaměřen na...
Čekání na české lidové auto nemělo konce. Před 100 lety jezdili jen boháči
Před 100 lety Čechoslováci marně čekali na tuzemské lidové auto. Drtivá většina obyvatel si totiž...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sphere jako osmý div světa? Zábavní komplex ve Vegas je technologický zážitek
Uvidíte v ní famózní obraz s nejvyšším rozlišením na světě, do uší zahraje sto šedesát tisíc...
Necháte se nachytat na triky internetových podvodníků?
Typickou obětí internetového podvodu už nejsou jen senioři. Kyberzločinci se zaměřili i na mladší...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Na první pohled to vypadá jako pavouci v ruinách města. Foto je ovšem z Marsu
Evropská vesmírná agentura zveřejnila minulý týden nový snímek ze sondy Mars Express, který vyvolal...
Facebooku se AI vyplatí až za roky a Microsoft do ní šel kvůli Googlu
Kdo nemá generativní umělou inteligenci, jako by nebyl. Alespoň to tak vypadá u největších...
Jak mohou být tak levná? Výborně hrající sluchátka lze koupit „za hubičku“
Premium Milovníci kvalitně reprodukované hudby mohou za sluchátka utratit spoustu peněz a nelitovat toho,...
Na první pohled to vypadá jako pavouci v ruinách města. Foto je ovšem z Marsu
Evropská vesmírná agentura zveřejnila minulý týden nový snímek ze sondy Mars Express, který vyvolal...
Švýcarská železniční chlouba se nemá zač stydět, i když nakonec zčervenala
Na světě najdeme mezi železničními lokomotivami řadu velkých legend, jednou z nich je i švýcarská...
Prodej, byt 3+1, 70 m2, Klatovy, ul. Mánesova
Mánesova, Klatovy - Klatovy III
3 450 000 Kč