Úterý 24. listopadu 2020, svátek má Emílie
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 24. listopadu 2020 Emílie

Ptejte se na nová pravidla služeb Skylink a CS Link

velikost textu:
vydáno 27.8.2012 13:00
Od 1. září už nebudou satelitní televize Skylink a CS Link bezplatné. Provozovatel zavedl měsíční servisní poplatek, bez něhož nebude uživatel moci přijímat programy České televize, Novy, Primy a dalších. Ptejte se na nová pravidla předsedy představenstva Jaromíra Glisníka.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 27. srpna 2012 do 14:00

OTÁZKA: ja se divím ze mate vubec odvahu vylezt na verejnost, zkuste dojit k nam do hospody a rict jako co pracujete...je to od vas hnusarna a to jsem velmi slusny Forman
ODPOVĚĎ: Rád za Vámi do hospody zajdu si popovídat. Neposkytl jste ovšem kontaktní informace. Jsem si jist, že bych odcházel živ a zdráv a Vy byste možná trošku změnil názor. Škoda, že k tomu nedojde… 27.8.2012 15:06
OTÁZKA: Dobrý den Koupil jsem si kartu výměna a po vstupu do registrace jsem zjistil že tato karta je registrována ale mě se naukazuje v systému (mám dvě karty, jednu pro rodiče). Na můj mail který jsem zaslal na kontakt nikdo nereaguje a robot na zákaznické lince mi neustále povídá o nutnosti zaplatit servisní poplatek. Zkoušel jsem to dneska celý den se stejným výsledkem. Kontaktní místo v Ostravě bylo zrušeno (tam mimochodem paní viděla obě karty). Jak mám postupovat abych stihl termín zaplacení servisního poplatku. Karel
ODPOVĚĎ: Dobrý den, omlouvám se za přetížení zákaznického servisu. Zajděte, prosím, do nejbližší prodejny satelitní techniky. Tam Vám pomohou. Nebo vyčkejte na odpověď Váš e-mail. Potrvá to déle, než obvykle. Děkuji za pochopení. 27.8.2012 15:09
OTÁZKA: Považujete se ještě za slušného člověka nebo už za zloděje? George
ODPOVĚĎ: Považuji se za slušného člověka. A Vy? 27.8.2012 15:10
OTÁZKA: Dobrý den, v reakci na váš nový požadavek měsíční platby/nebo registraci nové karty jsem nejdříve -po prvním info během července mailem objednal kartu výměna( červenec 2012). Protože na druhý mail stále nikdo neodpovídal, telefonoval jsem do vašeho zákaznického centra (pondělí 20.8.). Tam jsem se dovolal po 25minutách čekání na lince, aby mi operátorka sdělila, že žádnou objednávku nemají!, resp. později na mé protesty sdělila, že mailů je moc a nestačí je zpracovávat. Každopádně mi ale objednávku následně provedla, o čemž mi ihned došel i potvrzující mail s info, že karta přijde do 5 pracovních dnů. Nepřišla. Ptám se tedy, jak mám dále postupovat-vzhledem k plánované výměně karty nechci třeba kvůli jednomu měsíci zřizovat platbu měsíčního poplatku? Jiíří Fiedler
ODPOVĚĎ: Dobrý den, omlouvám se za přetížení zákaznického servisu. Vyčkejte, prosím, vše trvá déle, než bychom si přáli. Do konce září Vaše karta vypnuta nebude. Kartu Výměna však můžete koupit v každé prodejně satelitní techniky. 27.8.2012 15:12
OTÁZKA: Změna podmínek je jednostranná. Nesouhlasím. Proto chci vrátit kartu a vrátit 2000,- Kč, které stála. Měl jsem balíček Gratis a nic gratis mít nebudu. Vzhledem k tomu, že to mělo být napořád, nelze ani za skužby zadarmo nic odečíst. Přijdu o málo nepodstatných programů, zbytek již mám naladěn na pozemní síti. Jiří Jiří
ODPOVĚĎ: Dobrý den, Jiří. Prakticky stejný dotaz jsem již vícekrát odpovídal. Mrkněte se, prosím, do předchozích odpovědí. Díky. 27.8.2012 15:14
OTÁZKA: Vážený pane, hodláte vyvodit osobní zodpovědnost za podvod, kterého se vaše společnost dopustila na svých zákaznících. Chápu, že váš nový vlastník kašle na sliby, které jste dávali svým zákazníkům, než vás koupili. Pokud jste ale jako představitel firmy za těmi sliby stál, měl byste nyní odstoupit a nepodílet se na okrádání zákazníků. Pokud vznikne iniciativa na podání společné žaloby, okamžitě se k ní připojím. podvedeny zakaznik
ODPOVĚĎ: Vážený pane, jsem přesvědčen o tom, že se naše společnost žádného podvodu nedopustila. K oněm slibům jsem se vyjadřoval již před chvílí a rovněž k legálnímu aspektu Servisního poplatku. O podvodu bychom mohli hovořit, pokud by naše platformy šly do krachu a nechaly zákazníky „na holičkách“. Variantu Servisního poplatku považuji za férový způsob řešení propadu mezi náklady a výnosy. Jiné varianty neznám a pochybuji, že byste něco jiného vymyslel být v mé kůži. Nemyslím si, že žaloba dokáže přimět soukromou firmu ke ztrátovému podnikání. 27.8.2012 15:19
OTÁZKA: Dobrý den, jaké služby poplatkem získám ?? Rád bych přesnější informace... Anonym
ODPOVĚĎ: Mrkněte se, prosím, na předchozí odpověď na tutéž otázku. Za dvě hodiny a dvacet minut jsem odpověděl bez výjimky všechny otázky, jak došly v časovém pořadí. Bohužel spěchám na letiště a nemohu se čtenářům více věnovat. Všem děkuji za otázky a těším se zase příště na shledanou. 27.8.2012 15:22

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.