Úterý 24. listopadu 2020, svátek má Emílie
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 24. listopadu 2020 Emílie

Ptejte se na nová pravidla služeb Skylink a CS Link

velikost textu:
vydáno 27.8.2012 13:00
Od 1. září už nebudou satelitní televize Skylink a CS Link bezplatné. Provozovatel zavedl měsíční servisní poplatek, bez něhož nebude uživatel moci přijímat programy České televize, Novy, Primy a dalších. Ptejte se na nová pravidla předsedy představenstva Jaromíra Glisníka.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 27. srpna 2012 do 14:00

OTÁZKA: Jak jednoduše zjistím od kdy mám platit servisní poplatek, aniž bych musel zjišťovat jakou mám kartu a odky? sania@volny.cz
ODPOVĚĎ: Na našem webu v sekci Servisní poplatek / Kdy hradit poplatek najdete jednoduchou aplikaci, které Vám ukáže datum účinnosti Servisního poplatku pro Vaši kartu. 27.8.2012 14:01
OTÁZKA: Dobrý den. Za nových podmínek nemám o služby nadále zájem a chci vám vaši "věčnou" kartu prodat zpět. Kolik za ni dostanu? Odkoupíte ode mě i hardwarovou techniku, kterou jsem si kvůli vašim služnám musel pořídit? tomas_h
ODPOVĚĎ: Nedovedu posoudit, kolik za kartu a přijímač dostanete. Pokud jste naše služby užíval minimálně dva roky, jistě neproděláte. My ani karty ani satelitní techniku nevykupujeme. 27.8.2012 14:02
OTÁZKA: Dobrý den. Můžete slíbit, že poplatek 29,- Kč se nebude již nikdy navyšovat? Já osobně doufám, že správní řízení rozhodně ve prospěch všech "podvedených" zákazníků. tomas_h
ODPOVĚĎ: Dobrý den, k budoucí ceně jsem se vyjadřoval před chvílí. Nevím, co konkrétně očekáváte od výsledků správních řízení. Žádné z nich totiž nezpochybňuje naše právo Servisní poplatek zavést. 27.8.2012 14:05
OTÁZKA: bude platit to, že když mám kartu výměna, že budu platit servisní poplatek až za dva roky? Bude to platit, nebo to za rok v tichém duchu změníte opět dodatkem jako nyní všem, co v dobré víře si pořídili vaše služby? Že to budu muset platit už třeba za rok? každá kačka pro Vás od nás dobrá, že? okupant_bez_prace_4
ODPOVĚĎ: Podmínky pro karty Výměna jsou následující: Karty registrované do 15. 9. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 24 měsíců + promo placené nabídky na 2 měsíce od data registrace karty. Karty registrované od 16. do 30. 9. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 12 měsíců + promo placené nabídky na 2 měsíce od data registrace karty. Karty registrované od 1. 10. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 12 měsíců. 27.8.2012 14:07
OTÁZKA: Platnost karty CS Link mi končí 22.11.2012. Musím si už nyní kupovat kartu Výměna a pokud ano, bude na novou kartu převeden nevyčerpaný kredit? F. Nerad
ODPOVĚĎ: Kartu Výměna kupovat sice zatím nemusíte, ovšem je to aktuálně velmi výhodné – viz předchozí odpověď. Nevyčerpaný kredit Vám na novou kartu převedeme. 27.8.2012 14:09
OTÁZKA: Je potřeba poslat výpověď, nebo stačí nezaplatit složenku? pistatvor
ODPOVĚĎ: Není třeba nic posílat. Pokud neuhradíte Servisní poplatek, bude Vaše karta deaktivována. V budoucnu ji však budete moci znovu aktivovat platbou Servisního poplatku. 27.8.2012 14:11
OTÁZKA: Dobrý den. Chápu co změna přinese vám. Co pozitivního ale přinese zákazníkům? Je vůbec něco takového? Gregor
ODPOVĚĎ: Určitě ano. Což není příznivější zprávou platba méně než koruny denně oproti riziku kolapsu jejich poskytovatele televizních služeb? A což neprocházely naše platformy po uplynulé roky dynamickým rozvojem? Z 8 neplacených SD programů na 31 programů včetně pěti v HD rozlišení? Zkuste to vyhodnotit bez emocí a možná mi dáte za pravdu, že to celé smysl dává. Za kartu zaplatil zákazník méně, než za jediné tankování benzínu. Po minimálně dva roky ji bez dalších poplatků užíval. A nyní bude platit 29 Kč měsíčně. 27.8.2012 14:16
OTÁZKA: Komunikace s Vámi vázne , na e-mail nereagujete proč? kabrda
ODPOVĚĎ: Jak jsem uvedl, potýkáme se s přetížením zákaznického servisu a naše reakční doby se velmi prodloužily. Pracujeme na zlepšení. Díky za pochopení. 27.8.2012 14:17
OTÁZKA: Dobrý den, Vzhledem k tomu, že má Skylink + CSlink skoro 2mil aktivních karet (z toho je jen malé procento lidí, kteří si platí balíčky), u kterých se během dvou let zavede „servisní poplatek“. Budete tedy inkasovat od roku 2014 (možná 2015) cca 58 milionů měsíčně na servisním poplatku. Jaký servis za těchto 58milionů měsíčně (=696 milionů ročně) zajistíte zákazníkům? Pokud jste do této chvíle poskytovali služby zdarma bez poplatku, to jste měsíčně šli do ztráty 58 milionů? Díky za odpověď MHL
ODPOVĚĎ: Ano, máte pravdu, že náběh Servisního poplatku bude trvat více než dva roky. Na počátku tohoto období naše náklady poplatek nevykryje, na jeho konci by měl pokrýt i potenciálně rostoucí náklady. Zákaznický servis je jedna z mála oblastí, kde se dají náklady optimalizovat, ale taky snadno spočítat. Není problém odhadnout, kolik stojí jeden operátor (mzda, odvody, režie). Není problém si spočítat, kolik operátorů v dvousměnném provozu potřebujete na obsluhu zákazníků (aktuálně cca 4 tisíce hovorů, 2 tisíce e-mailů a tisícovka listovní korespondence denně). A k tomu technická podpora, vedoucí směny, brigádníci atp. Zkuste to dát do excelu a výši poplatku se divit nebudete. A zákaznický servis je jen část nákladů hrazených ze Servisního poplatku. V ostatních oblastech, které se na nákladech podílejí, funguje více méně monopolní prostředí. Oblast podmíněného přístupu, licencí, podpory, satelitní distribuce atp. To jsou všechno služby, které nám může aktuálně poskytovat jediný poskytovatel. A není to nic laciného. Přepřažení na jiného poskytovatele (od Irdeta nebo Astry) by nás stálo pekelné peníze. Jak jsem uvedl již v jedné z předchozích odpovědí, ekonomika našich platforem je dobře patrná z veřejně přístupné dokumentace insolventního řízení s firmou Gital. 27.8.2012 14:22
OTÁZKA: Dobrý den, může te mi prosím vysvětlit,proč k nabídce Grátis tento poplatek budete chtít a pro placené programy již ne. Nezdá se vám to nefér,když manipulace při placených balíčcích jsou minimálně stejné,pakliže ne větší. Zdá se mi,že jen zneužíváte díru v naši legislativě a zdímáte co se dá. Je jen škoda , že jsme národ "blbců" kteří si to nechají líbit. Standa
ODPOVĚĎ: Když jsme stanovovali ceny placených balíčků, museli jsme naše náklady s nimi spojené do ceny zakalkulovat. Zjednodušeně se dá říci, že předplatitelé již Servisní poplatek dávno hradí. Neuvědomuji si, že bychom zneužívali díry v legislativě. Náš zákazník si, na rozdíl od jiných platforem, nic líbit nechat nemusí. Prostě nezaplatí a „má nás z krku“. Bez sankcí, bez závazků, bez starostí. Nemáme jak ze zákazníků „ždímat“ peníze. 27.8.2012 14:26
OTÁZKA: Dobrý den, před dvěmi roky jsem investoval do satelitního zařízení se systémem Cryptoworks, jelikož přecházíte na jiný systém a má investice bude zmařena, bych se rád zeptal jakým způsobem budete nahrazovat vámi způsobenou škodu. Čenda
ODPOVĚĎ: Dobrý den, máte buďto možnost si kartu CryptoWorks ponechat pro příjem neplacené nabídky nebo ji vyměnit za kartu Skylink Výměna, která poskytuje přístup k plné nabídce programů Skylinku a funguje i v přijímačích s dekodérem CryptoWorks. Vaše investice zmařena nebude. Doporučuji výměnu karty, právě běží speciální akce – více na našem webu nebo v jedné z předchozích odpovědí. 27.8.2012 14:28
OTÁZKA: CItace Skylinku : "Stávajícím uživatelům, kteří nebudou platit servisní poplatky, tak zůstane možnost přijímat nekódované programy, jako je ČT24 Zdroj: http://technet.idnes.cz/cs-link-a-skylink-zavadeji-poplatek-d6d-/tec_video.aspx?c=A120530_170815_tec_video_vse Dotaz zní: jak vysvětlíte fakt že v nabídce Skylink, která byla součástí balíčku, který obsahoval kartu Skylink Standart HD (IR) je výslovně uvedeno, že programovou nabídku GRATIS získají majitelé karty Skylink automaticky a neplatí za ni žádné další měsíční poplatky??!! pavel
ODPOVĚĎ: Informace pochází z doby, kdy toto platilo. Historii změnit nedokážeme. Jednostranně jsme podmínky změnili a po 24 měsících od registrace karty bude třeba hradit Servisní poplatek. 27.8.2012 14:30
OTÁZKA: Není lepší zavést platnost karty na 3 roky za nějakou částku a po té si zákazník musí koupit novou. Tím by se pokryly "náklady" a zákazník by se nemusel otravovat s pravidelnými platbami apod. Vlada
ODPOVĚĎ: Varianta by to byla. Tento model funguje například v Rakousku. Zdálo se nám neekonomické a zákaznicky nepřívětivé nutit k výměně karty každé 3 roky. Pokud zavedeme platbu Servisního poplatku přes SIPO, zákazník s ní žádné starosti mít nebude. Objednávka platby Servisního poplatku přes SIPO je na našem webu. 27.8.2012 14:32
OTÁZKA: Dobrý den, proč nejsou v nabídce Skylink programy JOJ a Markíza? Je to jediný důvod proč používáme ke kartě Skylink ještě CS LINK v zakladní bezplatné variantě. Díky PR
ODPOVĚĎ: Dobrý den, jak JOJ tak Markíza na Skylinku jsou. Napište na náš zákaznický servis, zjistí, proč na Vaší kartě tyto programy nepřijímáte. Ale prosím o trpělivost. Opravdu tam mají velký fofr. 27.8.2012 14:36
OTÁZKA: Dobrý den, dá se po 1.9. 2012, kdy bude zaveden servisní poplatek, očekávat garantovaná kratší čekací doba na spojení s operátorem (dejme tomu do 2 minut) než současný naprosto kritický stav? Sám to nepotřebuji, ale při pomoci známým, jsem z toho slušně rečeno nesmírně rozladěn - 10 minut a více - to bych pak nejraději zrušil veškeré své předplacené balíčky (MultiHD + HBO HD + Cinemax) Díky za odpověď Jackal
ODPOVĚĎ: Dobrý den, nepředpokládám, že se datem 1. 9. cokoli radikálně změní. Kapacity zákaznického servisu jsme zdvojnásobili a dále je rozšiřujeme. Aktuálně komunikujeme se stovkami tisíc zákazníků týdně. I kdyby nám jen procento z nich v jednu chvíli zavolalo, nedokáže to obsloužit žádné call centrum na světě. Zlepšení očekáváme po skončení komunikační vlny kolem Servisního poplatku. Mockrát děkuji za Vaši trpělivost. 27.8.2012 14:39

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.