Nikol Stolle | foto: Michal Sváček, MAFRA

Digitální stopu děláme i nevědomky. Marketingové agentury ji poté využívají

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Každá fotka či příspěvek, který nahrajeme na sociální sítě, ale i webová stránka, kterou navštívíme, či e-mail, který odešleme, utvářejí naši digitální stopu, říká šéfka marketingové agentury Socialsharks Nikol Stolle. Jak toho využívají marketéři a proč je dnes pro značky důležitější image než prodej?

Vygooglila jste si někdy svoje jméno?
Ano, mnohokrát.

Dáváte si pozor, jaké své fotky a informace zveřejníte na internetu?
Dnes už si dávám velký pozor, co na internet ukládám. V mladším věku jsem ovšem tak opatrná nebyla. Ale myslím, že o mně na internetu nevisí nic, co bych vysloveně chtěla odstranit. 

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se