"Bylo to napínavé, ale měl jsem vše pod kontrolou," řekl v cíli Lammers, mimo jiné úspěchy i vítěz 24 hodin Le Mans. Derichebourg byl unavený a naštvaný: "Mohl jsem Jana předjet, ale auto v závěru nejelo na plný výkon."
Třetí místo patřilo dalšímu bývalému jezdci Grand Prix Mauro Baldimu s šampionem F3000 z roku 1995 Vincenzem Sospirim. Řídili nový vůz RM, pro který získali nejlepší výsledek. Baldi se radoval jako by vyhrál.
"Počkejte, nechte mě protáhnout, moc mě bolí záda," řekl jen co opustil kokpit. "Auto má velkou budoucnost, zatím pořád hledáme ideální aerodynamiku, až to vyřešíme, budeme ještě lepší."
Obrovskou smůlu měl Ital Alessandro Battaglian, který jel svůj první závod na okruhu. Jinak totiž závodí v rallye. V poslední minutě závodu musel zajet do depa, neboť v jeho voze GMS Durango přestal fungovat spojka. "Už to nešlo, nedokázal jsem tam vrazit žádnou rychlost," řekl a ukázal ruku plnou krvavých puchýřů.
Výsledky - mistrovství FIA sportovních vozů na 2,5 hodiny
SR1: 1. Lammers, Hillebrand (Niz./Dome S101 Judd) 77 okruhů, čas 2:30:34,317 (prům. rychlost 165,78 km/h), 2. Cottaz, Dereichebourg (Fr./Courage C60JX Judd) -13,503, 3. Baldi, Sospiri (It./SR01 Judd) -2 kola.
SR2: 1. Mancini, Collini, Riccitelli (It./Lucchini Alfa Romeo) 72 okruhů, čas 2:30:39,352 (prům. rychlost 154,92 km/h), 2. Randaccio, Maddalena (It./Lucchini Alfa Romeo) -57,356, 3. Loven, Andersson (Švéd./Lola Nissan) -1:31,367.
- sobota 18. května 2002