Šéfové týmů se proto v úvodu sezóny sešli a i vzhledem k finanční náročnosti dopravy téměř na francouzsko-španělské hranice podepsali dohodu, že do Nagara nepojedou. Nakonec však bude chybět asi jen Kolocův tým, neboť Mercedes, Caterpillar i MAN postupně názor změnily a pátý díl absolvují. "Asi budeme
opravdu jediní, kdo dohodu dodrží," podotkl Koloc.
Své rozhodnutí změnil i Stanislav Matějovský, který startuje ve slabě obsazené třídě Super Race Truck B. V červenci čtyřicetiletý pilot bojuje s Francouzem Crozierem o vítězství ve skupině, a proto si nemůže dovolit vynechat závod a ztratit body. "Navíc jsem to dostal příkazem od výrobce motorů," nechal se slyšet Matějovský, jenž má před Crozierem náskok čtyř bodů.
Francouz na domácí trati určitě nebude chybět. Koloc svého rozhodnutí nijak nelituje a získaný čas chce využít k testování závodního speciálu, který v první sezóně v prestižní třídě Super Race Truck A stále nefunguje podle jeho představ. "Budeme testovat na letišti ve Vodochodech," dodal dvojnásobný evropský mistr.