- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Az ted si zacinam uvedomovat, jaky to byl od Tatry, Karla Lopraise a celeho tymu uspech, 6x vyhrat Dakar. A to jich mohlo byt 7, kdyby nemeli smolnou posledni etapu (myslim v roce 2000), kde uz o nic neslo.
Az zije Tatra, at zije Dakar! (ale radeji opravdu v Africe :-)
Gratulace nejen vítězům, a nejen našim - ale všem, kteří to dojeli do cíle. Jak se píše a říká - asi to byl jeden z nejtěžších Dakarů. Nakonec - řekl to i náš Macháček, a ač ten rozhovor před startem s ním byl zajímavý - názor po tomto ročníku poopravil.
V kategorii kamionů dojel na 6. místě Sugawara na kamionu Hino. To je veliký úspěch a ukazuje, že letošní Dakar byl opravdu náročný i když Sugawara měl proti konkurenci o cca 300 koní méně, tak svojí spolehlivou jízdou dojel v hned za nejlepší pětkou
Tak Kolomý nakonec ztráta skoro 2 a půl hodiny. Propad na jedenácté místo. Důvodem byl utržený kardan. Hned za ním na dvanáctém místě skončil jeho týmový parťák Šoltys. Celkově pro Buggyru zklamání.
Gratulace Macíkovi - 5 místo je super.
A klobouk dolů před Roučkovou - u ní jsem čekal, že to po náročném začátku vzdá. Ale vydržela to a dokončila
Nevím proč, ale v duchu jsem si říkal, že by Roučková mohla dojet. Jinak u Buggyry jsem čekal jiné umístění, ale já osobně si myslím, že tento Dakar ukázal spíš slabiny, než výhody konstrukčního řešení Tatry a možná i mizernou kvalitu subdodavatelů.
Bohužel Martin Kolomý zůstal stát krátce po startu, tak snad dojede do cíle.