- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dopredu predesilam, ze superbiky nesleduji, ale takovato prohlaseni se mi od p. Smrze moc nelibi. V nejnizsi kubature v serialu MotoGP nic nikdy nedokazal a myslim, ze to byl duvod, proc odesel. Ted se parkrat postavil na bedny a dela ze sebe mistra sveta. Chapu, ze v MotoGP je to o penezich a kdo ma vic penez, ma lepsi stroje, a tedy vetsi sanci se drzet na cele, ale to je ostatne vsude, i v beznem zivote (mlady clovek z chude rodiny, byt nesmirne inteligentni a s potencialem, take nemuze studovat VS - ac zadarmo studium, veci kolem toho stoji opravdu dost -, a zustane tedy take bez sanci, jake ma vysokoskolak). Navic co takhle priklad Rossiho, ktery z dominantni Hondy presel k Yamaze, ktera si do te doby neskrtla a byla mnohem slabsi, a pritom si obhajil titul? Myslim, ze i ten talent je dulezity a toho Smrz asi tolik nema...
Jedna z mála věcí, co je na MotoGP lepší, je Vale. Samo sebou, asi všichni, co jezdí MotoGP jsou borci. Ale doufám, že to v WSBK bude pro Valeho výzva, až je tam ještě rok dva bude s přehledem natírat. To je jako s F1. Jsou rychlejší a nejlepší, ale koukali jste někdy na ChampCar? To je mazec a neřeším, kdo tam jezdí!!! O technické podstatě biků v MotoGP - nejsem si jistej, zdali ty závody nemají význam z 95 procent pouze marketingový. Asi tam něco zkouší, ale když tam vymyslí něco, co aspoň trochu pomůže něco vyhrát, na banditech, monsterech, nebo honetech se to objeví jen těžko. Snad na pár supersportech který si z celkovýho objemu prodanejch biků moc lidí nekoupí. Nic proti supersportům. Protože prodeji vládnou naháči, že jo. Zdravím motorkáře. Forza Spies!!!!
Já teda nevím, ale fakt vládnou prodejům Naháči? Na cestách to ale moc vidět není...
MOTO GP je to prostě nuda, pomalé stroje, horší jezdci, závody bez dynamiky!
On říká, že v SBK si právě zazávodí a je to napínavý a ty tvrdíš opak.
Snažím se sledovat oboje dvoje závody, musím uznat, že Kuba mít takové zázemí jeko jiní jezdci, tak asi častěji bude stát na bedně. Na druhou stranu, každá ta soutěž má něco do sebe. V Moto GP aspoň vyzkouší nové věci, které pak mohou být aplikovány do SBK a do seriových motorek, SBK je zase šancí pro závodníky, kteří nemohou mít takový rozpočet. Takže přeji všem našim jezdcům hodně úspěchů a Kubo, ukaž se zítra
Jezdcu je sice malo, ale i když dva spadnou, pořád je boj o bedny strhující. Stroje jsou sice drahé, ale zatraceně rychlé, a to lidi přitahuje. Např. dosahované rychlosti v Mugellu přes 340 km/h, takhle rychlé stroje v historii seriálu ještě nebyly. Až se divím, že nikdo nespekuluje o jiných restrikcích (z litrů na osmistovky moc nepomohlo) jako v F1. Ale nic proti SBK