Diskuze

České Waterloo na Dakaru pokračuje, technika zradila Spáčila i Zapletala

Po odstoupení Tomečka v první a Lopraise ve druhé etapě se na Dakaru 2010 dostal do pozice nejlepšího českého kamionu Spáčil s Tatrou, ale ani on neměl štěstí. Ve třetí etapě ztratil kvůli porouchaným brzdám téměř pět hodin. "Najednou to přestalo brzdit. Na přejezdu jsme málem smetli autobus," uvedl Spáčilův navigátor Janáček.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MIR80

5. 1. 2010 15:37
Coze ?

Tak pan Janecek zastava funkci poslance, radniho a jeste si stihne zajet dakar ? Je videt, jak jsou uvedena zamestnani casove narocna...

0 0
možnosti

Henrik_Larsson

5. 1. 2010 16:10
Re: Coze ?

Jo a po nocích ještě tajně muzicíruje s Michalem Davidem :-P

0 0
možnosti

MIR80

5. 1. 2010 15:36
Coze ?

0 0
možnosti

ronnyx

5. 1. 2010 15:04
Sponzorovat takovej nesmysl

může jen totální pomatenec! TATRA Kopřivnice je před finančním kolapsem a hlavně, že se předváděj.....

0 0
možnosti

Tinntin

5. 1. 2010 15:18
Re: Sponzorovat takovej nesmysl

Všechny naše tými jsou soukromé. Tatry jedou s minimální podporou firmy Tatra - finance si sehnali sami.

0 0
možnosti

Smil

5. 1. 2010 14:51
nezapomeňte

že tatra bude na stupních vítězů i s jedním čechem. Fakt jede dobře.

0 0
možnosti

GibonS

5. 1. 2010 16:03
Re: nezapomeňte

Ty si ale fantazíra. To dřív pokvetou hrábě.;-D

0 0
možnosti

Klon

5. 1. 2010 14:15
kilometrů kilometrů - těch tedy asi bylo hodně :-)

I kvůli náročnosti pondělní třetí etapy se organizátoři rozhodli

pozměnit úterní program. Start čtvrté etapy byl posunut o hodinu a půl

a zároveň byla o 40 nejtěžších závěrečných kilometrů kilometrů zkrácena.

0 0
možnosti

petrph

5. 1. 2010 14:32
Re: kilometrů kilometrů - těch tedy asi bylo hodně :-)

Což je z hlediska přípravy k závodu úplně vynikající. Na co pak jsou potom připravené mapy, itineráře, úpravvy vozů pro předem známé těžké podmínky, když se pak půlka závodu škrtne a vepředu budou ty co mohli na rovných úsecích šlápnout na plyn.

0 0
možnosti

voška

5. 1. 2010 13:55
Vyhazování peněz na pokračování

V době krize ale i předtím se doslova mrhá penězi, které by posloužily jinde, třeba na mládež a její zájmové vyžití. V tomto směru jsme neuvěřitelní pitomci a primtivové, zejména sponzoři těchto hrátek dospělých.

0 0
možnosti

artaxerxes

5. 1. 2010 14:15
Re: Vyhazování peněz na pokračování

Kdyby to bylo pro sponzory nevýhodné, tak do toho nejdou - Když si jen podívám na Tomečkovu rozbitou tatru, tak se ten obrázek objevil na všech zpravodajských a sportovních serverech v ČR a téměř ve všech novinách - Zkus si zjistit kolik by musel zaplatit subjekt za takovou reklamu. Vydělat na tom, že budeš sponzorovat mládež, je hodně najivní.

0 0
možnosti

cannabis

5. 1. 2010 13:28
No teda!

Nevěděl sem, že Dakar jede i účetní Fantozzi.8-o;-D

0 0
možnosti

josef_spejbl

5. 1. 2010 14:49
Re: No teda!

tohle vikomt Cobram nerozchodí. určitě se mu vykvákl na ten jeho pohár.....8-o

0 0
možnosti

sirc

5. 1. 2010 13:13
Nejsou prachy, nejsou prachy, nejsou prachy

Jak na stavbu auta, tak na samotný dakarský tým. To je celé.

0 0
možnosti

forhend

5. 1. 2010 12:52
Tak ti naši "piloti" dopílili...

Že by to už byly výsledky našeho reformovaného školství?

0 0
možnosti

pirát zlitej rumem

5. 1. 2010 12:26
České Waterloo na Dakaru pokračuje

Se mi zdá že ta naše technika nějak tento typ závodu nezvládá. Ať tam vyšlou vejtřasku vole, ta ty tatry bude tahat z příkopů s prstem v nose ;-D

0 0
možnosti

hajny.kuzma.kuzmic

5. 1. 2010 12:30
Re: České Waterloo na Dakaru pokračuje

Jo a do cíle dorazí tak 14 dní po skončení závodu.A pilot bude řvát že trvá na opakování ceremoniálu ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti