- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná by stačilo, kdyby se z jezdců stali opět závodníci. Kdyby vůbec směli závodit.
Nejlepším závodním vozům světa ? Slyšel jste někdy o Nascar a jejich motoristických závodech ?
a proto na f1 už 3roky nekoukám, ten curling je opravdu napínavější.
Holka vzhledu supermodelky se sklenkou šampaňského a šejkové v turbanech sledují, jak kolem nich jezdí auta - tenhle záběr charakterizuje, kam se F1 posunula. Zjevně si najde diváky i sponzory, ale neosloví fanoušky.
F1 je nuda a nuda. Dobře se u toho po jídle usínalo , ale dnes když motory nejsou slyšet to už nejde.
Tedy - má pravdu. Ale má kliku, že se nedívá na SPORT2 s českým komentářem.
To je tedy ještě mnohem horší. Zejména komentátor Richtr - to je tedy věc! Myslím, že se v problematice vyzná, ale proboha! nepouštějte jej k mikrofonu!
Radši curling a kulečník, než Formuli 1
Má pravdu, předsedo Pro mě je poslední roky F1 nezajímavá a skutečného závodění je tam jako šafránu. Většinou jak kdo odstartuje a nemá poruchu nebo havárku, tak také do cíle dojede. Rád vzpomínám na ty časy, kdy se rozhodovalo nejen na trati, ale také i u mechaniků v boxech. To byl skutečný adrenalin i u obrazovky. Ale dnes? To spíše Moto GP, protože tam se alespoň trochu předjíždí. I když zákulisní boje "rodáků" mě také netěší a hlavně nebaví. Proto se letos koukám již na něco úplně jiného. Takový dokument o lvech v Africe, nebo krokodýlech, je vždy plný napětí. V F1 právě ty "lvy a tygry" vystřídali zákulisní boje.
...z tygrů a lvů se ve formuli1 stali šlechtění domácí mazlíčci. Místo ve sportovních novinách, by je měla Nova dávat jako "zvířátka na závěr".
Alonso velmi správně zmínil MS ve vytrvalostních závodech (FIA WEC), šampionát, vystavěný kolem legendy 24 hodin Le Mans a skládající se z dalších 7 (od sezóny 2016 8) šestihodinovek, se těší zájmu automobilek, davy diváků už dávno nenavštěvují jen Le Mans, potěchou pro oko jsou prototypy královské třídy LMP 1, které jsou podle slov mnoha pilotů (třeba Jana Magnussena) nejlepšími závodními stroji světa...a hlavně se tam závodí...A JAK!
Ono je to velmi jednoduché. Pusťe si na youtube záznam z jakéhokoliv závodu, či kvaldy stačí 15- 20 let zpět. Ten zvuk a adrenalin z toho úplně čiší. V kvalifikaci vidíte na první pohled, jak jedou piloti rychle a že jsou úplně na limitu.
No a pak si pusťte záznam z jakéhokoliv letošního závodu... Kdo nevidí rozdíl je buď slepý, nebo zaslepený, když se mu současný stav líbí.
a tím jako chceš naznačit že dnes v kvalifikaci nikdo nejede na limitu, aby mercedesy vyhrávaly jen tak napůl plynu?