- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale svezení synka ve voze třetiřadé stáje F1 může považovat za významný moment F1 snad jen jeho tatíček defraudant. Snad do té míry že si připlácí za zveřejňování takových nesmyslů
nudné nové okruhy stavěné zejména na přítlak a obavy o bezpečnost jezdců například když prší,
právě když prší tak se smazávají dost rozdíly mezi jezdci protože to je víc o umění řídit než o autě
tak tak....je nutné taky podotknout,že i z těch skvělých okruhů udělali tak trochu paskvily.Především díky asfaltování únikových zón.Zatímco před cca 10i lety jeli jezdci na hraně s myšlenkou,že i sebemenší chybka znamená třeba konec v závodě.....dnes toho někteří umí zkušeně využít.Například v postartovních tlačenicích.Kdy ošemetnou situaci objedou širokým obloukem v únikové zóně.Získají tak bez újmy pozice.Názorně to bylo vidět třeba v mokrém závodě na Hungaroringu,kdy se někteří borci proháněli více v únikových zónách než po samotném okruhu.
Vloni ve Spa Lewis Hamilton málem ztratil vyhraný závod po vlastní chybě v zatáčce Bruxelles.....letos už tam byla vyasfaltovaná úniková zóna aby se to neopakovalo.Prostě i přes chyby udržet na dráze co nejvíce vozů.Prostě dnešní tratě jsou k jezdcům velmi benevolentní a prakticky dovolují chybovat aniž by to znamenalo výraznou ztrátu.
v clanku je spousta nepresnosti a chyb
Kovalainen nikdy nemel za kolegu Alonsa...
DRS nakopak mužou jezdci v kvalifikaci pouzivat dle libosti...
atd atd..
jj, psal to nejakej silenej amater.. a Charouz v F1 opravdu neni vyznamny moment. tedy pokud za nej nepovazujete to, ze starej Charouz vyhodil tak 15 mega z nakradenej penez od ceskych obcanu za to, aby se jeho synek druhorady pilot svezl v druhorade formuli.
Nevím koho baví koukat pořád dokola na to jak Vettel vyhraje kvalifikaci, v závodě se skoro nepředjíždí a vyhrát mohou max. dvě tři auta a ostatní jsou jen do počtu...
no děsná nuda....statistiky o počtu předjetí říkají něco jiného.Moc se mi nelíbí kam FIA F1 tlačí,ale na druhou stranu už nevím,co by měli udělat,aby se závody ještě více zatraktivnily.Vymysleli DRS,vrátili KERS...jen aby se lidem zavděčili na úkor jezdeckého umění.A stejně je to málo.
Když před lety jezdili jezdci za sebou,tak to bylo špatně,teď se předjíždí 100x za závod a je to zase špatně.To že Vettel pořád vyhrává je možná nuda,ale F1 za to nemůže.Nikdo nebrání konkurenci postavit stejně dobrý vůz jako má RBR.
Mě osobně vadí jedna věc a to jsou "mokré" závody...kdy se 10 kol krouží za SC,vyjíždí se suchá stopa a najednou se vytrácí veškeré kouzlo.Navíc v takových podmínkách se mažou rozdíly a pak se ukáže opravdové jezdecké umění....viz Schumacher v Kanadě
On letos byl rychlejší než Rosberg.
kvalifikace: Schumacher-Rosberg 2:14
nejrychlejší kola: Schumacher-Rosberg 8:5
průměrná závodní rychlost Schumacher Rosberg 7:6
Navíc když srovnáme s rokem 2010.Schumacher si polepšil o 2 bodíky,zatímco Rosberg jich ztratil 50!A to i přesto,že se mu po celou sezónu vyhýbaly technické problémy.Zatímco Schumacher musel skončit v Monaku a Maďarsku.A až na Melbourne a Monzu Rosberg nekolidoval.Zatímco Schumachera trefil Petrov v Koreji a Senna v Brasílii.Michael se obral o slušný ranec bodů sám....třeba ve Valencii,Silverstone nebo Singapuru.Když budu hodně střízlivý,tak přišel o dobrých 30 bodů.Ale i přes problémy letos zanechal lepší dojem než Rosberg.V první řadě za to může jeho bojovnost a výborné starty.Ve druhé vzestupná forma ve druhé polovině sezóny,kdy ve svůj prospěch otočil závodní statistiky.Schumi jen tak dál!Konkurenceschopné auto a bude to ještě lepší!