- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
3l osmiválec s dvěma turby? Tj. dva oturbené čtyřválce 1,5l? Kde jsou místní bijci proti downsizingu?
Já myslím, že plakáty s F40kou stále ještě visí v mnoha garážích a klučičích pokojících; netřeba užívat minulého času
Já v tom (jen) seděl (r.1990 Murnau)! Nezapomenutelné, jak v kopce...nic jen konstrukce, skořepin. sedačky atd.
Super kára, ale pádla pod volantem by tomu slušela víc.
Zapomeň kamaráde, tohle je klasika ... tam nemají pádla co dělat :-D
Porsche o nějakých 30 koníků méně (což je rozdíl zanedbatelný), ale těch 200 kilo navíc už z něj dělá "těžkého" a tedy o dost pomalejšího sokola....
Já v něm jel. Jako spolujezdec na gentlemanské jízdě klubu Ferrari na Österreichringu se švýcarským zubařem. V životě jsem se tolik nebál. Odbočení o devadesát stupňů ve 120, žádný problém. Jo a zubař si stěžoval, že za ty prachy tam není ani popelník.
... ale s absencí kliky na otevírání dveří zevnitř to posraIi.
Minimálně jednou za půlrok se podívám na konstrukci tohoto skvostu v publikaci a mám radost. F50 už mne tak nebere. Za to Enzo a LaFerrari jsou podobně krásné skvosty. Podobně se mi líbí konstrukce Lancie Delta S4 a Delta HF Integrale Evoluzione
jj, F40 je srdcovka .. Už jako student jsem měl plakát v pokojíku, ale nikdy by nenapadlo, že bude jednou v mé garáži !
Je dobre mit sny, treba se jednou splni, takze pracujte a snete dal
Docela by mě zajímalo, kdy se rozsvítí ty kontrolky "slow down".
Našel jsem, přehřátý katalyzátor (jsou dva, takže dvě kontrolky).