- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Malajsii bych to tak jednoznačně nesváděl na Fernanda. On toho moc dopředu nevidí a míru poškození může sám jen těžko odhadnout. Nakonec i Kimi jel s poškozeným předním křídlem a bodoval. Mnohem víc bych to svedl na tým, který to vidí na obrazovkách v boxu a měl mu dát jednoznačně avizo - pojeď do boxu. Výměna trvá pár vteřin, navíc mu mohli dát tvrdší gumy a určitě by měl na body. Takhle je to velká ztráta. Teď v Bahrajnu bylo všechno špatně, zadní křídlo se během závodu prakticky vyměnit nedá, respektive je to tak časově náročné, že by to body stejně nebyly.
ad Malajsie - on to pak nekde i rikal, ze o poskozeni samozrejme vedel, ale kdyz vydrzelo cele kolo, tak doufali, ze to vydrzi treba 5 kol...
s tim prezuti na tvrde pneu jste ale mimo - jediny duvod, proc to riskovali, byl ten, ze zacinali na prechodnych, a po prvni kole by si musel nechat dat opet prechodne, coz vzhledem k predpovedi znamenalo "zbytecnou" zastavku v boxech, protoze po 5ti kolech by stejne musel prezout na suche...
to ze se to nakonec ukazalo jako spatne rozhodnuti uz ted vime, ale po bitve je kazdy general...
V Malajsii přišel o křídlo vlastní hloupostí , měl hned zajet do depa si nechat vyměnit a ne se snažit odjet další kolo, to na "nejlepšího pilota" nebylo chytré, naopak se to dalo čekat, že to nemůže vydržet...
Nechat si vyměnit zadní křídlo? Víte jak dlouho to trvá?