- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V tak malém státě jako je ČR by stačily dráhy 3-4, ale kvalitní. Péče o ně je velice drahá záležitost a ty stávající jsou nevyhovující Brno - 400m betonový ovál je už zastaralý a nevhodný pro moderní závodění, o Prostějovu ani nemluvím. Bývala dráha v Lounech, dnes už není. Ta v Praze ve Strašnicích je a není. Kdyby nebyl v ČSC judista a zloděj Svoboda, tak by tam už byla dráha krytá se vším zázemím. Motol je nevyhovující. My jsme trenovávali v Brně, závodili jsme i v Bratislavě na dráze, jejíž parametry byly naprosto mizerné, dále v Pardubicích atd. Občas a jen někdo z nás se dostal na trenink do Vídně na Dusiku. A přesto vyrostli na dráze borci, jako Jirka Daler, Tono Tkáč, Kučírek, Vymazal, Franta Jursa, Jirka Opavský (posledně dva jmenovaní jso olympionici ve stíhačce družstev OH v Melbourne 1956, to pro ty mladé, kteří už nepamatují). Cyklistů je nepoměrně více než rychlobruslařů a velodrom se světovými parametry by si bezpochyby zasloužili a Sáblíková je téměř sama, rychlobruslařská dráha by se nevyplatila.
Jen abych byl v obraze, proč je Svoboda zloděj?