- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Alaphilippe měl tedy všechny tři závody v dresu mistra světa dost divné.
Nejprve na Lutych Bastoň Lutych během závodu víckrát kličkuje po silnici ze strany na stranu jako smyslů zbavený, až to nakonec skončí jeho penalizací. Ještě předtím ale stihne předčasně slavit vítězství a končí na druhém místě.
Přestože se kaje, že už nikdy nebude předčasně slavit, přesně totéž udělá v následujícím závodě Brabantském šípu. Naštěstí tektokrát to končí jeho těsným vítězstvím. Ale lekl se pěkně.
Ve třetím závodě Kolem Flander vypadá nejsilnější. Bohužel karma se dostavuje. Ve chvíli kdy mluví do vysílačky a nesleduje tak dobře dění kolem, se vláček jezdců jen taktak vyhýbá zavazející motorce. On to bohužel nestihne a ocitá se zraněn na zemi.
Alaphilippe se velmi často na kole chová jak blázen. Má spoustu manévrů, při nichž ohrožuje nejen sebe ale hlavně druhé. Však, když ho na Flandrech závodníci viděli ležet na zemi, tak je hned napadlo, že to musel být zase jeden z jeho podivných manévrů.
Snad se rychle a dobře vyléčí a příští rok bude silný a svůj neklid investuje jen správným směrem.
Fakt totiž je, že je to on, kdo dělá závody velmi zábavné.
Byl to on, kdo chodí do úniků, zatímco ostatní jej většinou jen sledují. Byl to tedy on, kdo zapříčinil výslednou selkci na Milan - San Remo, MS, Lutych - Bastoň - Lutych, Brabantském šípu a Kolem Flander.
Pro Flandry ten jeho pád byl velká škoda. Van der Poel a Van Aert pak už klidně dojeli až do cíle bez jediného pokusu o předčasný útok. Alaphilippe by se naopak určitě popkusil rozhodnout závod v kopcích a my fanoušci bychom měli zábavnější představení.
Je to ale stejně sranda, že se nyní nacházíme v době, kdy by hned dva jedzci - Alaphilippe a Van Aert mohli reálně pomýšlet, že se zařadí mezi největší velikány cyklistiky v tom, že se jim podaří vyhrát všech 5 Monumentů. Já si do příští sezóny přeji aby Alaphilippe u klasik vydržel. Je příliš zábavným cyklistou aby zahodil svůj potenciál v touze po úspěchu na velkých Tour.
Aert by nemel sanci na Lombardii a Alaphil v Roubaix. To spis Poel mi pripada,ze by mohl uspet. Ale zvladli to jen opravdovy legendy,a nikdo snad 40 let. Neni to jen tak...Gilbert byl blizoucko.
Nepozornost...To je zavod. Ne cesta na dovolenou. On ma hlavu nalepenou na zadku toho pred sebou. Sklani ji dolu,aby byl co nejvic schovanej,co nejvic aero. Pred Wouta nemohl videt skoro nic. Kdyz pojedete autem pul metru za dodavkou a ta najednou uhne prekazce,tak vy to nestihnete. Uz VdP s tim mel problem,uhnul uplne v posledni vterince. A Alaphilippe proste uz nemohl...
V jeho případě byla hrozná smůla, že akorát mluvil do vysílačky.
Tyhle kolize se bohužel občas stanou. Tady to snad nebyl ten případ, ale často jezdci schálně jezdí těsně kolem překážek i kvůli tomu aby to co nejvíce znepříjemnili těm, kteří se chtějí vyvážet za nimi. Na Flandrech 2017 to byl tedy paradoxně Sagan, kdo na prvním místě udělal chybu, ale na Roubaix 2013 to byl Štybar, kdo nezvládl jet za Cancellarou a Vanmarckem těsně kolem diváků.
je rozdíl číst články od pana Macka a pak od Tomíčka, které jsou naprosto bulvarizujici a nezajímavé.
I když většině společnosti to stačí, proto nejspíše tento pán, má stále práci.
Podívejte se na to trochu jinak. Borci střídali vlevo ve směru jízdy. Proč Van der Aeart jel tak blízko motorky když věděl, že má za sebou dva borce kteří potřebují minimálně metr prostoru.
No bohužel je to tak, že novinář napíše článek, odevzdá ho, a titulek dělá někdo úplně jiný. Konkrétně člověk, který má na starosti výhradně titulky. Takže autor článku na titulek nemá vliv...
Nekoukal kolem no. Smolík, je to jak v autě - věnuj se řízení jinak skončíš v kotrmelcích.... Ty vysílačky to je taky mor.
Kdyby ti dva před ním chtělí tak mu mohli ukázat, ale asi se ho báli do posledního stoupání.
Narazil do motorky zozadu! Mali mu dať fúkať...
To říkáme pořád, že když někde získáš jinde ztratíš.
Zákon o energii nelze obejít.
Jo narazil, ale jel těsně za druhým v pořadí a nejspíš houby viděl. Ten před ním uhnul na poslední chvíli. Není to první případ, kdy se motorka připletla do pádu závodníků. Nechápu proč se musely řidiči cpát za cyklisty a to ještě po straně kde jeli. Nejsem závodník, ale selský rozum mi říká, že by se motorky, když už tam musí být, měly pohybovat tak aby cyklisty nejen neohrožovaly, ale ani neomezovaly.
Videl jsi to? Jednoznacne to nebyla chyba motorky; kdyby se pokouseli dostat na druhou stranu a zavodnici se rozhodli pro totez, vsichni by se mohli zblaznit, ze motorky nemaji co klickovat. Zustali u krajnice a zase spatne. Myslim, ze je potreba si priznat, ze tentokrat za to morka nemohla ani malinko. Mohli za to zavodnici - snazili se jet tesne kolem motorky (respektive za ni) a JA mel ty smulu ze zrovna sklonil hlavu a radil se pres vysilacku, takze nepostrehl, ze jsou uz tak blizko.