- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
keby AAA Auto predavali aj bicykle, ten Aloisov by sme v ponuke nasli ako "lehce ťuklý"
Mimochodem, koukali jste se na profil té TTT? Kopec na 41. až 45. km bude maso.
casovka v bergenu byla clenitejsi, i kdyz kratsi, mela zaroven vyssi gradient stoupani, prumerem i max.
Když budou na MS do 20. fleku, tak to bude super výsledek. Nezapomínejte, že jezdí v třetí lize.
Ještě že to přežil Jen nechápu, proč musí být u závodu tolik doprovodných vozidel. Není to poprvé, ani naposled, co se s doprovodným vozidlem cyklista střetnul.
Na českých závodech jich zase tolik není. Každý tým má obvykle jedno. Pak je tam nějaký neutrál, jedno, dvě auta rozhodčích, doktor, nějací policajti (ti obvykle nejsou vůbec problém) a výjimečně auto s reportérem. Těžko to uděláš s méně auty.
Hezky to kolo "zkomprimoval" a přilbu rozštípal na trsátka!
Taky jsem koukal, co je to za nový model skládačky.
Tak nakonec se nic nestalo. Může se zasmát a makat dál :
On Kaňkovský porušil pravidla, že se zařadil mezi ta auta. - Měl jet vedle nich, ale to nechtěl, protože se za ně schoval, aby mu rozrážela vzduch. - To je ale oficiálně zakázané a dávají se za to občas penalizace.
Auta jedou vždy za cyklisty. On píše, že tam byly dvě skupiny jezdců.
Cyklistika je vůbec tvrdej sport. Jede se skoro přes mrtvoly a závody většinou bez nějakého zajištění trasy. A když se někdo náhodou na silnici vyskytne, závodníci do něj prostě napálí ještě mu dají nakládačku. Pak samozřejmě u soudu tvrdí "já nic já muzikant", za škody nikdo není odpovědný
Chtělo by to míň šňupat, víc trénovat a hlavně víc koukat kolem sebe
Na mistrovství světa Češi skončí mezi posledními. Museli být jet jedině mezi amatéry, kam patří!
O to lehčí pro vás bude mezi profesionály prorazit Znám celou řadu českých profesionálu osobně a myslím si, že si vůbec nedokážete představit jejich tréninkové dávky...
Alois o Tobě se píše, jenom když lidem rozbíjíš auta