- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co takhle vypsat soutěž, kdo by to zvládnul za 4-5 dní ? Ve světě běžné, tady to musí dostat Franta....;-)
Takze rozvrtaji ty krasne nove namalovane cyklopruhy?
O tom, jak kvalitně se v Praze rekonstruují tramvajové tratě, svědčí nejlépe stývající prázdninová uzavírka s výměnou kolejnic ve Spálené ulici. Ano těch kolejnic, které byly s velkou slávou položeny v létě roku 2010. Životnost kolejí JEDENÁCT roků??? To je snad vtip! Kdyby takovou životnost měly kolejnice vlakové, po nichž jezdí vlaky o hmotnosti řádově vyšší, vlaky by v Česku nejspíš vůbec nejezdily.
Nebo že by byl někdo zainteresován na častých obměnách, případně na s nimi spojenými pracemi?
Je rozdíl mezi tramvajovou a železniční kolejnicí.
že by tam Šajner zase udělal zonu se stolečky a židličkami jako před Slávií?
Děkujme B*hu, že památkáři do toho tunelu v r. 1905 nekecali.
Už se nemohu dočkat... To bude pošušňáničko....
Jinak by mne zajímalo, proč rovnou neopravují celou Prahu najednou...
Takhle po kouskách, to není taková sranda, to se pořád dá nějak objet....
To bude hrozne. Pred tunelem se budou hromadit davy cyklistu, co denne vytezuji ty dve cyklostezky, jednu na chodniku a jednu nove nakreslenou na silnici. Budou chudaci prepadavat pres zabradli do Vltavy, odkud je budou lovit parniky. Bude to masakr.
Piráti tlačí na pilu. Konečně se dočkají i lodí...
Kdysi v minulosti už taková uzavírka proběhla. Pamatuju jak jsem se vracel poslední lodí z Podolí do centra. Byla už tma a řeku pokrývala mlha. Jeden z nejsilnějších vizuálních zážitků z Prahy.
Souhlas, bylo to super, navíc si člověk každý den oživil cestu do práce projížďkou na lodi