- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a kde není tunel, tam si ho i samo prorazí. Vot charašó!
To sovetske metro je 1:1 kopie berlinskeho metra z dvacatych let
Nějak jsem nepochopil, jaký vztah by mohlo mít znečištění motorů a jejich vibrace. Ještě tak kdyby se jednalo o zhoršení chlazení - to bych si dovedl představit - čistě teoreticky. Ale vibrace? To mi hlava nebere a připadá mi to jako snaha najít sice hloupý a nesmyslný důvod, než říci na rovinu - zatím netušíme proč se to děje.
Zničí se ložiska a to pak způsobí vibrace.
Prd výrobce - Škodovka, Siemens i Metrovagonmaš umí vyrobit co se po nich chce a co vyhraje konkurz.
U souprav na céčko měl konkurz dvě podmínky 1) Není to Sovětské.... dlouho nic ... N) Nepřetíží to Nuselský Most (jako by se to, co jezdilo na céčku dřív, někdy propadlo) Podmínku 1 Siemens splnil.
Ruské jezdí dodnes. Ty úžasné nepokazitelné německé jsou v opravě pořád.
No - zas tak pořád v opravě nejsou. A pokud si zjistíš pár informací o údržbové náročnosti starého metra a M1 - tak to dost vypovídá.
dopravce se obává, že rámy podvozků mohou praskat i nadále - pokud Siemens nezajistí nápravu.
Tak praskají rámy nebo nápravy?
Ano, nyní se prověřuje sabotáž ze strany NKVD, KGB, FSK a FSB, neboť kapitalistický dodavatel vážně ohrožuje ekonomické zájmy v oblasti vlivu CCCP.
Kdyz jsem byl v parku pod nuselakem tak jsem si rikal, že ty zvuky možna nejsou v poradku. Možna nejsou.