Diskuze

Za jízdy se držte a netelefonujte nahlas. Hravá kampaň cílí na cestující MHD

S novým konceptem, jak vštípit cestujícím pravidla správného a bezpečného chování v městské hromadné dopravě, přišla Pražská integrovaná doprava. S pomocí režiséra Štěpána Zálešáka vznikla videa, která s hravou nadsázkou upozorňují na nejčastější nešvary. Spoty jsou k vidění na internetu a snaží se oslovit co největší množství cestujících.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Rodiče by hlavně měli naučit své děti, že se v MHD sundávají aktovky/batohy.

Taky by bylo fajn naučit lidi, že pokud je na zastávce nebo ve voze rodič s kočárkem, tak by měli nechat prvně nastoupit/vystoupit jeho a ne se cpát do dveří ještě dřív, než se vůbec otevřou.

A na doplnění zážitek z podzimu: čekám na zastávce na bus MHD, kromě mě tam čekají ještě dvě asi 12leté holčiny. Ačkoliv na mě už bylo dobře vidět těhotenské břicho, holčiny okamžitě zabraly jediné volné sedadlo (hned u prvních dveří), aby hned na další zastávce vystoupily. Docela by mě zajímalo, co je tak moc unavilo, že ten kousíček musely sedět... :-/

0 0
možnosti
MB

Batohy by měli sundávat hlavně dospělí, ostatně tak to i říká přepravní řád. Že Vás holky nepustily sednou chápu, že Vás třeba naštvalo, ale jsou to ještě děti. A Vám jistě jedna zastávka ve stoje určitě neublížila.Nehlede na to, že Vás mohl pustit sednout kdokoli jiný.

0 0
možnosti
KL

A kolik ten nesmysl stál.

0 4
možnosti

P47e46t38r 60Š23k69o76d27a

7. 3. 2023 7:33

To se zase utratily penízky. Ale tak když na to máme, tak proč ne. Lidem se to pochopitelně líbit bude, je to vtipný. Jen doufám, že si někdo nemyslí, že to bude mít nějaký efekt. Lidi se poučí jen tehdy, když si "namelou". A to spíš až po několikáté, protože nejdřív to bude vždy chyba někoho jinýho, obvykle řidiče.

0 1
možnosti
AK

Obecně vzato. Lidé se chovají jak hulváti. Ohled na ostatní? Nula. Nemám zájem poslouchat něčí rozhovor na celé metro. Tuhle do mne vrazila ženská, co čuměla do mobilu a ani se nemluvila. Jako kráva šla dál. Nedáváme dětem, že se chovají hrozně. Ale kdo jim dává příklad?

5 0
možnosti
MK

Je fakt, že zvlášť pražskou MHD si plete nemalá část cestujících s call centrem.

9 0
možnosti
JS

jenže ty de... í telefonisty žádné video nepřesvědčí, že by s tím měli přestat; oni přeci "mají právo...."

2 0
možnosti

Horší než hlasitý telefonáty je hudba unikající sluchátkama

6 0
možnosti
ZK

Sluchátka jsou v pohodě, to je aspoň tlumené. Ale každý týden potkám minimálně jednoho ubozaka, co si hudbu nebo videa z YT poušti bez sluchátek... a z takových lidi mi je opravdu na zvracení...

2 0
možnosti
VP

Ono je neslusne obtezovat svym telefonatem okoli. Nejhorsi jsou ti, co volaji s hlasitym odposlechem nebo dokonce videohovorem, kdy si neuvedomuji, ze jejich sdelovane informace nemusi vedet vsichni okolo

11 0
možnosti
KL

A školení řidičů nebude? Hodně z nich má styl jako by byli na roštu a čekali jen na to až padne zelená a pak hup na brzdy těsně před zastávkou jako by to byl pit stop. S řidičkama mám jen pozitivní zkušenost, zatím žádná tímto stylem nejela.

1 6
možnosti
DN

Ještě by to chtělo jednu informaci..... Cenu té "kampaně"...

0 0
možnosti
KS

Jooo konečně mě reklama dost pobavila! Informace podávané ve stylu Teorie velkého třesku mě dostaly... Jen tak dál a reklamy nebudu přepínat.

Palec nahoru. Povedené.

7 0
možnosti