Stovky žen stepují před obchodem, aby po otevření dveří vtrhly dovnitř a uchvátily co nejvíc kousků značkové módy. O opravdu zajímavý model jsou ochotny se s konkurentkami i poprat. Tak vypadají některé obří výprodeje módních značek v zahraničí.
Na něco takového se možná v neděli budou muset připravit zákazníci v obchodním domě Kotva. V ten den totiž začíná první ročník pop-up outletu Fashion Days ve střední a východní Evropě. Lidé si na něm budou moci koupit značkové oblečení za směšné ceny.
Versace za "babku"
"Ceny budou začínat na 200 korunách a slevy dosáhnou až 90 procent původní ceny," říká mluvčí klubu Dita Křížová. V nabídce budou oblečení a doplňky v Česku nepříliš dostupných značek, například Just Cavalli, Primo Emporio, Galliano nebo Fiondotinta. Chybět nebude ale ani Versace, Victoria's Secret či Dolce & Gabbana.
Nákupní on-line klub Fashion Days s původem ve Švýcarsku nabízí výrazně zlevněné outletové zboží luxusních značek na českém trhu od září 2009. Kupovat ho ale mohou jen registrovaní členové a získat pozvání k nákupu není tak snadné. "Musí vás pozvat některý stávající člen nebo přímo klub," upozorňuje Křížová na výlučné pravidlo serveru. Další variantou je zařadit se na seznam čekatelů.
Celý týden bude z čeho vybírat
V Kotvě bude teď na pár dní zboží zpřístupněno bez omezení široké veřejnosti. Otevřeno bude v neděli od 10 do 18 hodin, ve všední dny od 9 do 20 hodin. "Zboží budeme každý den doplňovat, aby bylo stále z čeho vybírat," ujišťuje Křížová. Podle ní prý nehrozí, že by už v pondělí nebylo co nakupovat.
Na místě budou navíc zájemci moci vyplnit letáček a zažádat o členství v internetovém klubu. "Po ročním působení máme více než 350 tisíc členů," říká generální manažer Fashion Days pro Česko a Slovensko David Szendzielarz.